diumenge, 4 de gener del 2009

I


  
Aixì és com ho veig

18 comentaris:

  1. És el primer poema que vaig llegir de Miquel Martí i Pol i vaig pensar que m'acompanyaria per sempre més!
    m'encanta com t'ha quedat el bloc, útil en cas de necessitat i ple de sensibilitat. Gràcies!

    ResponElimina
  2. preciós poema. Humil i senzill!
    Així és com jo ho veig!

    ResponElimina
  3. Lo sencill i simple es la esencia de la bellessa.

    ResponElimina
  4. Si és que Martí i Pol, té això ... ho diu tot ... i amb les paraules justes. M'encanta!
    Gràcies per aquesta "infusió" tan bona d'avui ! ;)

    ResponElimina
  5. Mª mercè
    no es demanar gran cosa:
    parlar
    caminar
    fer l'amor
    escriure.
    Sensa que la vida et possi ja mes pautes, crosses, permissos i callr-nos
    O bè, si sembla massa....
    cridar mes fort si cal.
    petons.

    ResponElimina
  6. Precios poema noia, jo encara no e fet la carta als reis jejeje.
    Una forta abraçada i feliç any nou.

    ResponElimina
  7. És la teva carta als Reis?
    Espero que t'ho portin tot i més, i si faltés alguna cosa, ja ens consolarem mutuament.

    ResponElimina
  8. Jo també, aquest poema m'agrada molt!!!!

    ResponElimina
  9. Paraules molt maques, ingeniós el montatge i amb tota la meva esperança que es puguin fer totes les petites coses, i combinades que ens has lliurat.

    :)

    ResponElimina
  10. Que todos tus anhelos y deseos se cumplan, no pides demasiado, te lo mereces.

    Besos, nena

    ResponElimina
  11. can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks

    ResponElimina
  12. Gracies per portar-me de nou aquest poema, aquest autor... jo també ho veig igual.

    Que menys?

    Una abraçada.

    ResponElimina
  13. Precioso poema y una petición muy humilde, seguro que se cumplirá.

    Besitossssss

    ResponElimina
  14. Quina enveja escriure tants sentiments d'una manera tan senzilla. Espero que puguem fer tot això que diu el poema sense crosses, sense demanar permisos...

    ResponElimina
  15. encara que no demanessis gran cosa, espero que els reis t'hagi dit coses grans!

    ResponElimina
  16. Preciós, viure i deixar viure, està en joc la llibertat!

    Salut!

    ResponElimina
  17. Quin gran home, i quines grans veritats.
    Espero que tots retrobem la llibertat...

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu