diumenge, 1 de juny del 2008

Mina & A. Celentano _ Parole parole _ 1972



us en recordeu?

10 comentaris:

  1. Perfectament! M'encantava i encara m'encanta aquesta cançó. :)

    ResponElimina
  2. Jo encara no havia nascut, però les cançons d'abans m'encanten! la mare que em va mal acostumar!

    ResponElimina
  3. MENTA FRESQUETA...I REMULLADA
    I tant que m'en recordo, a mes el Adriano Celentano m'encantaba, que deu ser d'ell?
    quins records, gracias.

    petonicos, sempre, dolços per tu.

    ResponElimina
  4. Cony i tant i del Lorenzo Santamaria t'enrecordes, i del Demi Roussos.

    ResponElimina
  5. T'ha inspirat el meu blog, eh? ;-)
    Quina paròdia més bona, la Mina petant-se de riure i l'Adriano genial com sempre. També recordo una versió francesa bastant bona amb Dalida i Alain Delon, però els cantants italians eren els amos.

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. ara això de fumar en public no quedaria bé! A més que està prohibit fumar a la feina, i,
    parole, parole, parole,....

    ResponElimina
  8. A mi és la cançó que més m'agrada dels 70. Ai la música italiana!

    ResponElimina
  9. Doncs respectuosament diré: Sí!
    (qual era la pregunta, ja?).

    ResponElimina
  10. Recordo Adriano. M'agrada la seva cançó Storia d'Amore i Straordinariamente. I Azzurro. Hi havia alguna cosa el Translendium traduït estrany que així escrigui una altra vegada.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu