dilluns, 2 de juny del 2008

Mario

Una mujer desnuda y en lo oscuro
tiene una claridad que nos alumbra
de modo que si ocurre un desconsuelo
un apagón o una noche sin luna
es conveniente y hasta imprescindible
tener a mano una mujer desnuda

una mujer desnuda y en lo oscuro
genera un resplandor que da confianza
entonces dominguea el almanaque
vibran en su rincón las telarañas
y los ojos felices y felinos
miran y de mirar munca se cansan

una mujer desnuda y en lo oscuro
es una vocación para las manos
para los labios es casi un destino
y para el corazón un despilfarro
una mujer desnuda en un enigma
y siempre es una fiesta descifrarlo.

Mario Benedetti(El amor, las mujeres y la vida)

9 comentaris:

  1. Hola Menta!

    Aquest home m'encanta, senzillament, igual que el Galeano :)

    Una abraçada i un petó que t'omplin de somriures!

    ResponElimina
  2. Mario Benedettisempre magnific i encertat.

    ResponElimina
  3. MENTA FRESQUETA
    Bon dia...jo es que li poso la veu del Serrat, nomes de obrir la teva pagina, ja m'ha vingut al cap la canço sobre els versos del Benedetti, senzillament marevellos, i mes de bon mati, gracias.

    petonicos, tots per tu.

    ResponElimina
  4. Magnífica, la poesia aquesta, vaja. I no sols la poesia.

    ResponElimina
  5. Preciós! Benedetti crec que agrada a tothom! "una mujer desnuda en un enigma y siempre es una fiesta descifrarlo"...

    ResponElimina
  6. Tot el que diu akest home és pura poesia i tant cert :)

    ResponElimina
  7. ostres tu, quina imatge una mujer desnuda y en lo oscuro!

    ResponElimina
  8. Gràcies per acostar-nos aqeus t poema, és preciós i jo no el coneixia. Un petó.

    ResponElimina
  9. Una dona despullada de roba i de
    prejudicis és el millor i el pitjor
    que et pots trobar, sempre que l'altre, estigui a l'altura de mires
    i no l'importin les consequencies i
    ...el que diran, això és quasi be impossible, oi ?

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu