diumenge, 25 de maig del 2008

coixí de plomes

Entro al portal, agafo l'ascensor.
Cooking, que volia dir?

Un cop a casa directe cap al diccionari.

Sàharaponent, però casum deu Joan

si això es el meu atlas particular!

Val aprofito per esbrinar on és

lamevaillaroja, tinc curiositat.


Com era allò de tires la Pedra Lletraferida i

amagues la mà?

Res, que no ho trovo.

Soroll al replà?


es pensa que no ho sé,

es torna a aixugar les sabates en

la meva catifa.

I aquest cop no ve sola.

Ho fa amb la seva amiga Bet.

Segur que va de cap a engegar la tele

i veure el seu programa preferit :Hoy cocina mamá

Ui, ja es tard i comença el compte enrera.

He de fer tantes coses encara,

coses meves, d'aquí i d'allà,


com sempre descric la meva manca d'organització.

Dec estar en hora baixa !

No, si ja m'ho diu l'Ana ,

nena, els teus sentiments són


Això mateix, ara En Pep hi diu la seva, també!

Vaig a trucar a l'avi ,

m'ha d'explicar com arrivar Al Rocar de Tiana.

Clar que pensant-ho bé,

poder que pari a fer un kit cats en el café d'Ocata ,

tot llegint el cróniques

sense deixarme els escrits perduts de

la paremiosfera, curiós nom per

a tot un personatje.

I la tira, que bona!

I es que aquest Robertinhos es la ostia!

sempre aconsegueix fer unes connexions amb

el dibuix i les noticies que al final sembla

un confessionari mental tot plegat.

I és que com diu perplex,

des que va deixar de guanyar-se la garrofa,

sembla que vagi "caminando en el desierto". Com jo.

Ep! sense pretensions de cap mena, je je però millor

que truqui ara a moi de tiana i aixì

el convido a sopar, que és el seu cumple.
Sí, diu que ara puja, mentre li prepararé

un edugoncas amb gel.

Em sembla que poso música, a veure aquest cd, si bé

Llàgrima de lluna, sensual......clar!

posaré un mocador de seda a la llum de la tauleta

per tal que hi quedi una zona iluminada

i amb la claror de la seva transparència,

li demanaré em faci un striptease.

Segur que ell vol fer allò de "tens un racó dalt del món"!

tot cobert de plomalls.........sense comentaris.

Mentre a fora el pluguim constant


Desprès del sopar, em ve la mandra.

Que em puc quedar a dormir?

si està tant bé aqui.

No, si ja dic jo que de fora vingueren que

de casa et treieren!


-Clar baldufa meva, clar que et pots quedar (uf quin rotllo)


Sona un timbre.

És el teléfon, ja es de dia?

-Si? Ei que sóc la Marta ,

Vaja festeta eh guapa!

Vinga que ja fas tard!

Ostres si, espera que em dutxo i en deu minuts ens

trovem al Té la mà Maria.



Hauré de pensar en agafar el llibre de treballant la terra,

que entre els forats que darrerament tinc a la feina,

segur que l'acabo.



No sé, em penso que em deixo algo segur,

però es que en sou tants que........

29 comentaris:

  1. amics http://forats.blogspot.com/
    i http://www.sensefersoroll.blogspot.com/
    vosaltres sortireu demà, no sé que pasa amb el vostre enllaç que no funciona.Demà us hi trovareu. Sé que me'n deixo molts de vosaltres sense posar, en l'escrit es clar, però no en el meu cor i en el meu pc ;)Gràcies.

    ResponElimina
  2. haha que bo!!
    ei, que el meu cumple va ser fa més d'un mes... ja he vist que s'ha creat una mica de confusió...
    però buenu, merci igualment, clar, aproximadament més o menys...
    vinga, un petó, boníssim l'escrit!!

    ResponElimina
  3. Un bon repàs catosfèric, M. Mercè. Enginyós i lúcid!

    ResponElimina
  4. Molt bo molt quin curro pero t'ha quedat molt guay.

    ResponElimina
  5. quants fruits dona la menta fresca!!!

    ResponElimina
  6. MENTA FRESQUETA
    Ostres moltes gracias, que bonic...quina feinada noia, de ben segur que ens quedara un troçet de pastis de llimona per compartir.
    Per cert la foto de la habitacio del lateral...es teva?, m'encanta...
    petonets, reina, sempre per tu.

    ResponElimina
  7. Quina agradable sorpresa, ja fa dies que volia passar per aquí, i el dia que em decideixo, em trobo amb un post d'aquests tan divertits que inclouen noms dels blogs. T'ha quedat molt bé, i t'agraeixo molt la menció! A veure si em passo per aquí més sovint.

    ResponElimina
  8. L'hsa clavat, m'has deixat bocabadat eh!

    ResponElimina
  9. no et sembla que hauries d'apagar l'ordinador uns estona? ;)

    Quina feinada!

    ResponElimina
  10. No, no, no l'apaguis, l'ordinador! Que ens mancaries a l'instant! Un petonàs, guapa!

    ResponElimina
  11. Menta, quin post més xulo!!!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  12. Molt bo el post Menta, ja tenen raó per aquí, quina feinada! Ah, i gràcies per afegir-me.
    Petons

    ResponElimina
  13. Uau! Menta, sempre és un plaer el teu pas i avui ha estat una veritable sorpresa passar per aquí. Has fet una història molt bonica que m'ha fet passar una bona estona. L'he anat seguint fil per randa. Enhorabona (ah! i no l'apaguis, que la olor d'aufàbrega -així en diem a les meves contrades- és molt aromàtica!, i gràcies també per afergir-m'hi!), xulo, molt xulo!

    ResponElimina
  14. Original!! està molt bé la veritat!! jeje

    Aquets dies m'estic enrecordant, de tu i del teu mal d'esquena.. des d'ahir al matí al partit que vaig sentir un "crek" veig estrelletes...

    Que passis bon dia!!

    ResponElimina
  15. Snif! m'has emocionat. M'ha fet moltíssima il.lusió que m'incloguis en el coixí. gràcies.

    ResponElimina
  16. El teu blogg pensava que estava boig,
    no hi havia manera d'entrar als comentaris. Estava a punt de llençar
    l'ordinador i anar a comprar-ne un altre. Ara comprenc per què. Les obligacions Blogueres tenen les seves
    limitacions mecanico-cibernètiques.
    Ets una fera però com di en Armando Manzanero...Escríbeme, Escribeme...

    ResponElimina
  17. La Menta ha desmostrat ser el millor ingredient aglutinant per a aquesta variadíssima amanida blocaire. I és que sense la Menta, potser la resta no lligaria...

    Una abraçada

    ResponElimina
  18. ostres! que contenta em feu amb els vostres comentaris i sobre tot, que us agradi, però me n'he deixats encara uns quants que, poder un altre dia sortiran en una segona part? ;)

    ResponElimina
  19. El text és molt bo. Quin joc de paraules, molt original! Em va agradar molt el post que vas fer el divendres. Amb poques paraules saps expressar moltes coses i sentiments :-) Salut

    ResponElimina
  20. holaaa!!! parlo al blog d´un concert que vaig fer a la euskal etxea de barcelona. va ser fa uns mesos, va anar molt be.

    ResponElimina
  21. Impressionant!!! Boníssim el text, genial la idea i encara millor la manera de fer-ho.

    ResponElimina
  22. Hola Menta,

    Genial, sencillament genial. Què més puc dir ???????

    Encantada de gaudir del teu enginy.

    Una forta abraçada i moltes gràcies

    ResponElimina
  23. bo, molt bo, bonísim ... salut

    ResponElimina
  24. Quina feinada, quina bona feinada!
    Enhorabona!

    ResponElimina
  25. Ei! quina currada!! Molt bo!!!
    Gràcies per fer-m'hi sortir, maca!

    ResponElimina
  26. Moltes gràcies per enrecordar-te de mi, és un plaer i un privilegi que m'anomenis en el teu acollidor espai. Ha estat un detall preciós per part teva.

    ResponElimina
  27. Ostres acabo de tornar i em trobo aquesta sorpresa. genial boníiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim, m'has fet riure. Per cert jo foto un soroll quan arribo a casa que no t'ho imagines. Petons guapa

    ResponElimina
  28. Pel meu gust és el millor post que has fet.
    Salut i gràcies.

    ResponElimina
  29. onset, m'agrada que t'agradi el del divendres, a mi també.
    euskat poesia, gràcies.
    marcel, estic contenta de que t'hi haguis passejat.
    hora baixa, una mica d'imaginació i res mes.
    mossèn, venint de vos que dir?
    núria, tractant-se de vosaltres, cap feina.
    rita, era evident, sent o es la illa roja.
    maria jesús, cuida't bonica.
    moni, m'encanta que ho haguis llegit, de debó!
    partícula, queda clar que es pel teu gust.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu