divendres, 23 de maig del 2008

de bon mati

encara no surt el sol per damunt les teulades de les cases de l'altre costat de la plaça
tinc els finestrals oberts i les orenetes pasen xisclant tot just per davant

núvols grisos amenaçen pluja i

la plaça roman en silenci.

hi ha tanta pau,

per que he de deixar-vos per anar a treballar?

poder ja no em caldrà ni sortir al carrer,

no hi ha res de bo allà.

vosaltres, sí els que esteu ara llegint aquestes ratlles

em doneu mes vida que tot el que hi ha fora.

les noticies de la pujada del tipus d'interes,

del barril brend i altres tonteries del pp

em fant tornar de cop a la realitat.

encara faré tard......

bon dia tingueu tots i

un bon finde els mes afortunats.

jo continuaré per aqui.

15 comentaris:

  1. Potser al carrer unes gotas de pluja que netegin lo negatiu. o potser acabara sortin el sol.

    ResponElimina
  2. El meu despertar és diferent. Cafè, cigarret, notícies, bany, veure sortir el sol per damunt de Can Roca, autobús, tren, un altre tren i estar fora de casa pràcticament 12 hores cada dia. Però de moment no se´m fa pesat. I encara vols que obri un blog?

    ResponElimina
  3. Jo no tinc temps ni per a les notícies... Despertar nen i nena, vestir-los, esmorzar, preparar bosses del "cole" i sortir corrent. I ho agraeixo perquè a mesura que avança el matí vas veient que de noticies bones n'hi ha ben poques. Gaudiu del cap de setmana.

    ResponElimina
  4. Bon dia, Menta! La pluja és necessària per a créixer ben fresca!
    Gràcies per les teves paraules a transparència, potser avui, en sortir la lluna s'acabarà el dia millor que ha començat, sobretot amb una transp...vaig a buscar una ara mateix!

    ResponElimina
  5. La sortida de sol, les orenetes, la plaça buida i silenciosa, i els núvols que anuncien pluja, tot això està fora de casa i també val la pena disfrutar-ho des de l'altre costat de la finestra. El restaurant Bonay em porta bonics records d'estiu a Peratallada aichhhh! Jo també estaré per aquí aquest finde. Una abraçada

    ResponElimina
  6. A mi em passa com al Marcel, encara que vestir i portar a escola sols a una l'altre sols l'he d'escridassar per que s'aixequi. :)

    De totes maneres anima't, fora hi ha moltes coses de les que fruir, sols les has de buscar.

    ResponElimina
  7. Hola Menta,
    Puc entendre el teu estat d'ànim. però recorda que compadin-t'he no solucionaràs res. Aixì que obligat encara que et costi. Al carrer sempre hi ha alguna cosa que et farà parar l'atenció. L'ordinador es una bona eina, però no la canvïis per la vida en directe. Pots fer-ho tot. T'ajudarà a veure mès clar, si més no, a compartir-ho en viu i en directe amb algú. Això allibera. Creu-me
    Desitjo que mica en mica ho vegis tot diferent.
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Aquestes primeres hores són les millors, de bon matí i observant el món mig callat... Gràcies per a tot... :)

    ResponElimina
  9. tot és qüestió de primitives... si en fas una i toca...

    ResponElimina
  10. Hay menta fresqueta.....no et pensis el que hi a fora de bo, es tot el que nosaltres podem aporta-hi.
    De ben segur que tens molts de somriures per alegrar el dia de qualsevol de nosaltrs.
    Per si de cas, jo et deixo un pilo ben gran de rialles i un munt de petonicos, per els teus matins grisos.

    petonicos, sempre per tu.

    ResponElimina
  11. I nosaltres, que penses que estem fent? M'he perdut el meu guia preferit que em comentava tot allò que necessitava saber sobre les isglesies pirenenques occitanes, i a més, aquí està plovent de debó.

    ResponElimina
  12. Menta estimada, avui el meu llenguatge et semblarà potser barroer, però no t'espantis, avui t'he tingut a la boca...a una boca de
    vell i no era cap somni!!!
    Amb la Dolors, hem anat a Makro. A la
    sortida, fent cua davant nostre hi havia una parella, que dins del carret hi portava una torreta amb un petit matoll d'alfàbrega !!!.He pensat en tu i li he preguntat a la senyora, si hem deixava olorar-la.
    La bona dona, m'en ha agafat un branquilló amb no més de quatre fulles i m'ha la obsequiat. L'he olorada, He pensat en tu, li he donat un bes i ma l'he posat a la
    boca. Tu creus que això és pecat ??

    ResponElimina
  13. si tota la menta de la terra fes aquesta teva olor, segur que la realitat seria fresca de debò.

    ResponElimina
  14. T'he deixat un premi al meu blog amb tot el meu afecte

    ResponElimina
  15. Et mereixes el premi perquè m'agrada molt el teu blog. Et demano disculpes si no puc visitar-lo amb la freqüència que jo voldria, però les meves obligacions laborals m'absorveixen. Gaudeix del teu merescut premi, Menta fresca.
    Et linko al meu blog

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu