dimarts, 27 de maig del 2008

house

notaràs com una cosa que pica molt,
sobre tot no et moguis,
desprès et plorarà l'ull i
potser estornudis.
sobre tot no te'l remenis.
ja està,
a que no ha sigut res?
ho veus dona,

no te'l burxis!! em diu ell
aaagggg pica mooolt!! afageixo jo.
us ha fiblat mai una vespa?
dons igual!!

si tot va bé ja no cal que tornis.
si es repeteix,
tornarem a cauteritzar,
d'acord?
be, li hauré de fer cas i
que no em burxi el nas no sigui que
torni a sagnar i hagi d'acabar altre cop,
a l'hospital.

em fa mal el cap,
poder que faci cas als meus doctors,
el otorrino d'una banda i
al cròniques d'un altre,

Jordi Casanovas m'ha dit...
no et sembla que hauries d'apagar l'ordinador uns estona?
(i tú que no dorms mai o que?)
buaaaaaaaa.

15 comentaris:

  1. Doncs a cuidarse que et volem, ben sana i ben guapa.

    ResponElimina
  2. Doncs sí, Menta, cuida't que volem llegir els teus posts.
    Petonets humits de pluja.

    ResponElimina
  3. Sóc per aquí! Aspirina? Paracetamol? Altra cosa més? Cuida't!!!

    ResponElimina
  4. NOOOO Joan, uns quants mimitos vull, snif, snif.
    Gràcies Antònia.
    Striper, sana es fa el que es pot i guapa ni lourdes rei...

    ResponElimina
  5. eim estàs bé o què?
    l'altre dia al final no vaig trobar l'ascensor...

    ResponElimina
  6. MENTA FRESQUETA
    Cuida't moltisim, que vols mimitos..vine dona que jo en tinc molts per repartir...fes cas i apaga l'ordinador per uns dies....et trobarem a faltar, pero et volem sana i feliç.i no amb un ull borni, jajajajja.
    Molts de petons per tu...i tots els mimitos que et calguin, xuila...

    ResponElimina
  7. Tens mal de cap? fora ordenador! Els teus posts són frescos com el teu nom diu :)

    ResponElimina
  8. i jo que ho deia de conya... perquè si t'has de fixar en el què dic a bon sant t'encomanes. Però cuida't.

    ResponElimina
  9. Bon dia Menta, et porto un bon coixí de plomes per recolzar el cap... estàs millor? Qui té una manteta per tapar-la?

    ResponElimina
  10. moi, que si que vàres trovar l'ascensor, capsigrany! ;)
    martona, gràcies pels teus mimitos, mmmmmm
    cesc, saps? hi algú de per aqui que em diu la fresca de la menta ;)
    doctor casanovas, li faré cas :(
    celia, gràcies pel coixí, i la manteta als peus si et plau, gracies!

    ResponElimina
  11. ahir vaig veure per 1r cop un capítol senser de House

    ResponElimina
  12. Se't troba a faltar si no escrius! jeje petó!

    ResponElimina
  13. A cuidar-se...i faci cas als metges, que la salut és el primer.
    La menta fresca, no va bé en aquests casos?...

    ResponElimina
  14. Sé el que és no trobar-se bé... actualment, estic de baixa mèdica fent repòs absolut perquè fa poc vaig patir una petita intervenció quirúrgica... espero que et milloris aviat... petons

    ResponElimina
  15. Aquest doctor i els maníacs de Polònia son les partícules més apreciades de la televisió particular. De fet, les úniques i sempre arriben via internet.

    Salut, més que mai.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu