dissabte, 19 d’abril del 2008

confessió


"o t'operes o no tornaràs a caminar"
aquestes paraules em van ensorrar; feia anys que patia aquells mals d'esquena insuportables, que em deixaven sense esma, però això!
No em va quedar mé remei,a partir d'aqui vàren venir un anys de patiments i descobriments a l'hora, tot era nou, tornar a caminar i saber que ho aconseguia, sentir i perdoneu l'expresió, l'imbecilitat de la gent, un accident de trànsit? no, els responia jo, la vida que té aquestes coses......estúpits pensava entre mi, no en sabeu res de la vida.
I al cap d'uns anys tot allò que no era meu, el meu cos ho va rebutjar, "es estrany, deia el metge, només passa en un 99,99% del casos" i sabeu que li vaig contestar? dons que tots formem part de les estadistiques i que per tant, coneixent-me com em conec, jo habia de ser aquest 0,01% de probabilitat, ho tenia clar.
Així que altre cop de cap per avall, altre cop aquella olor, aquell son profund i agradable a l'hora,aquell dolor que no s'oblida, els sentia enraonar fort, desperta! em sens? desperta! i jo no volia, estava bé allà on em troBava, hi habia una mena de pau i silenci que podia més que tot l'enrenou que m'envoltava......però no, s'hi van entestar i em vàren retornar de nou a aquest mon, maleit mon!
I us preguntareu a que ve tot això? dons a que per mitjà dels vostres relats, els vostres contes, les vostres fotografies, del que m'expliqueu els uns, del que us explico jo, del que em renya algún ésser dolç i tendre (ell no ho sap que es aixì,au) em doneu la vida que no puc viure, els viatges que no puc fer, les sensacions que ja no podré tornar a sentir. I camino de nou ja fa temps, fins i tot puc tornar a conduir, cosa que em plau enormement ja que em dona una llibertat que poder no entendreu.
Puc caminar i si no us hi fixeu bé, ni es nota; però estar asseguda més d'una hora em provoca un mal al que ja m'he acostumat; el dolor i jo som un mateix ser, anem junts a tot arreu, tot i que a voltes aconsegeixo despistar-lo i perdre'l de vista una estona, al cap i a la fi però, sempre em retrova.
Us vull donar les gràcies altre cop a tots per ser-hi, per compartir i per haver-vos trovat. No es un adeu, es un hola que tal, com esteu? torno a ser aqui, no vull marxar.
Em calia dir-vos dons que sou estimats per tot el que em doneu i, espero que m'ho voldreu seguir donant.....

6 comentaris:

  1. El teu blog és especial perquè està ple de bons sentiments i de ganes de superar-se. Ets un model a seguir. Un plaer visitar-te

    ResponElimina
  2. hola maca!!! a mi tambe m´encanta paris. petons (sapigues que parlo perfectament el catala, tot i viure a euskadi!)

    ResponElimina
  3. saps? aqui ens trobaras, els que gaudim de les teves paraules i amb elles d'un boci de la teva companyia,....Es un plaer entrar de puntetes sense fer gaire soroll perque si respira un olor agradable a menta fresca, alfàbrega, maria lluisa i a tu....

    ResponElimina
  4. La vida és un meravellós miracle que s'obri pas per les dreceres més insospitades. Malgrat el dolor omnipresent podem i sentim la necessitat de tirar endavant. Gràcies pel testimoni i les teues paraules. Ens fan crèixer en una cosa molt important que es diu: esperança. Ens llegim!

    ResponElimina
  5. Saps, aquest escrit m'ha fet sentir identificat, només els qui pateixen un cert dolor saben el que és la vida, quan passar per circunstàncies saps que allò et fa valorar el que hi ha... bé no sé si me'n he anat per les branques, però que entenc el que vols dir, camina!!!

    ResponElimina
  6. ben trovada maria jesús.París je t'aime mais non plus, eukal.Mon ets especial baldufa.Josep Manel ja ho veus "esperança".Cesc, m'agrada i entenc poder massa i tot el que em vols dir.....gràcies a tots per la vostra visita.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu