divendres, 18 d’abril del 2008

m'agradaria


...atreure les paraules justes per tornar a sentir altre cop aquelles sensacions d'un temps passat.
...recordar la calor dels teus braços al voltant del meu cos, la teva tendressa.
...retenir els teus petons, les teves dolçes caricies damunt el meu cos.
...aquella mà que premia amb força la meva i em donava aquella seguretat, mentre dormiem.
...saber com retrovarme de nou i creure que per un instant, tant sols per un instant, tot allò no habia estat una mentida.
...cap mot, cap gest, cap complaença per tenir-ne la resposta.
...altre cop la por i la solitud per companyes.
...altre cop aquest buit d'una absència que ja fa massa temps que no em deixa.
...però et vull de nou al meu costat, desconegut.

text, de dins del meu cor.
fotografia, des de la finestra de casa, fa uns minuts.

3 comentaris:

  1. com t'ho fas per possar tanta poesia maca a les teves paraules?

    ResponElimina
  2. mon, son coses viscudes en propia carn................

    ResponElimina
  3. la poesia és preciosa. N'hauries d'escriure més perquè ho fas molt bé. Tant de bo omplis el teu buit i es compleixin tots els teus somnis

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu