dilluns, 14 de juny del 2010

bitxillos

he pasat una part del dia entre onades i cants de balenes,
he redescobert els sons dels pianos perduts i
he vist un parell de dones que no per diferents, deixen de ser boniques,
cada una d'elles a la seua manera,
i entre els desesperats i els desdentats,
i passant de lleis i de regles,
he donat ajut a un home del carrer
que fa olor a la flaire de la vida,
no te on anar,
no et mira als ulls
però suplica en silenci justícia
i jo, jo?
que m'atreveixo a donar consell,
no et deixis vèncer, lluita...
i vostè? em diu...
un desconegut s'interessa pel que queda de mi,
jo que m'he perdut a mi mateixa,
n'estic ben farta de tot(s) plegats,
aniré a per la meva de morfina,
tot admirant el que hi he trovat a faltar,
pero que jo si que tinc i ben particular per cert...
una panerola força especial!



11 comentaris:

  1. És d'aquelles paneroles que et netegen el terra? Molt millor que aquelles altres que l'embruten, i tant!

    ResponElimina
  2. Quina panerola! ;)

    ...redescobreix sempre que puguis els sons dels pianos perduts... i fes que no siguin perduts, que siguin trobats :)

    ResponElimina
  3. Bona aquesta! No sabia que a Europa ja se n'estés utilitzant, d'aquestes cuques mecàniques... Van bé?

    Merci per la passejada :)!

    ResponElimina
  4. Fa quasi bé un any que el tinc i és fabulós. Recull el pèl de gos i no en deixa ni un...

    ResponElimina
  5. Has tornat amb força. M'agrada. Com també m'agrada el nou aspecte del blog. Ara és més net. Potser gràcies a la panerola :-)

    ResponElimina
  6. m'agrada el nou blog ple de llum i vida!
    A mi m'agradaria tenir una "panerola" d'aquestes però la gossa es posaria histèrica darrera d'ella.

    ResponElimina
  7. Hola, quin canvi al blog!
    veig que ens modernitzem, és magica aquesta maquina...

    la llum del blog t'ilumini i faci clars els dies obscurs i tristos així com les paraules deixades per tots nosaltres una a una!

    una abraçada, annna

    ResponElimina
  8. Tinc dues amigues que tenen el famós robot netejaterres, i estan encantadíssimes, recomanant que me'l compri ja, però com que la butxaca està buida de moment no puc. Què, va bé oi?
    Canvi d'imatge del bloc!!! Ara he vist que amb el meu canvi de bloc no t'havia agregat, ara ja estàs a la llista jeje.
    Un petonàs, i espero que seguim endavant i molts d'ànims!!!

    ResponElimina
  9. per cert Menta, restringiré les entrades al bloc, m'agradaria que poguessis tenir-hi accés (si vols), i per això necessito alguna adreça de correu, no sé si me la vols facilitar.
    (es que no sé com més fer-ho, perquè no em deixa agregar adreça url). Gràcies!!

    ResponElimina
  10. Me'n pots donar una mica a mi de morfina? Pel dies que també n'estic farta de tot(s) plegats.

    Gràcies!

    ResponElimina
  11. ara estic entre un bitxo d'aquests o una senyora de la neteja...

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu