dijous, 16 de setembre del 2010

ja va sent hora...

de que hi tornis a ser, val? Ja saps que va per tu, oí? Be, l'estiu és a punt d'acabar i aquest any he fet quelcom diferent. He estat tot l'agost en una pensió del poble de Prades a Tarragona, com els avis, hehe. No ho he pasat gaire be, hi han hagut pedretes en el camí i algún roc força important. Ah però, tot bufant un angelet has sortit tu. Jo no había demanat res, peró resulta que ja feia dos anys que hi eres i jo, sense veure-hi mes enllà del meu nas i a fe de déu que es llarg!!! Jo sóc mes gran que tu peró tu ets molt mes alt que jo, tots dos mirada sincera i massa motxila a les espatlles. Hi estem d'acord, hi estem be, dons las que no els hi agrada, que es fotin i al teu amic que t'ha donat força i empenta i ara en tensión tot el seu suport, gràcies Viçens!

10 comentaris:

  1. Potser les males èpoques ja han passat i ara només aniràs cap amunt. I tu eres la que deies que la teva vida no tenia solució? Al final sempre n'hi ha alguna, no?

    ResponElimina
  2. Ai, ja era hora, i bentornada, estimada!

    ResponElimina
  3. a vegades el que tenim més a prop és el que ens cosa més de veure.
    Sort amb aquesta història, t'ho mereixes!

    ResponElimina
  4. Mª mercè
    osti tu!!!, quina al-legria mes gran.
    Em llevo i ja m'al-legran el día.
    Petons, petons i mes petons
    I un abraçada tendre de tots els de casa

    ResponElimina
  5. Estic content de tornar-te a llegir

    ResponElimina
  6. M'alegra de veure't alegre. I de que tornis a escriure. Ah! I un estiu a Prades no és de iaios, coi.

    ResponElimina
  7. m'alegra llegir-te!!
    m'alegra que l'estiu hagi estat, al final, prou bo!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. només passava per dir-te: hola!

    ResponElimina
  9. Passo a llegir-te i a deixar-te una cordial salutació després de molt de temps.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu