dimarts, 25 d’agost del 2009

carbó, us en recordeu?(video)

Amb ànsia, em menjo les patates fregides que vàrem compartir ahir Avui hem tingut una mala nit. T'he donat de veure i menjar, t'he amanyagat amb dolçor tot esperant el que era ja inevitable. Ja no hi ets.
M'has donat tant! Et trobo a faltar i mai t'oblidaré. I que ningú pretengui omplir aquest buit que m'has deixat. Has posat el llistó molt alt.
Recordo les nostres complicitats, com fèiem el burro plegats i com t'agradava de fer les migdiades tot arraulit darrera les meves cames.
Et ploro, si. Mai m'ha fet vergonya amagar els meus sentiments.
Has de tenir un cel, segur. Ens hi trobem.
Si voleu podeu donar un cop d'ull aqui.

Per tu,
Miro la casa i és buida.
En el silenci, et sento respirar.
Noto encara la teva olor i la teva presencia.
Al llit, de sobte, em giro i miro el teu racó, no hi ets.
Et busco entre les meves cames, tampoc.
Tant que m'agradava acariciar-te entre els ulls.
Com t'hi posaves be i estiraves el coll.
Gemegaves de gust i em miraves amb agraïment.
Ara et diria, "dona'm la ma per fer el cami del llarg somni.
Tot es pur com el silenci que precedeix el cant"
Recordes com em vàres defensar aquell cop que em volien fer mal?
Jo mai ho oblidaré.
Lleialtat i respecte.
T'estic tant agraïda per tot el que m'has donat.

13 comentaris:

  1. em sap molt de greu, noia...

    una abraçada

    ResponElimina
  2. Jo també n'he perdut uns quants (el Titot, el Trobat, el Plató, el Negre, la Lluna, la Xera, el Neptú...) i puc entendre el buit i el plor de dins... jo també ho sento molt.

    ResponElimina
  3. Uf! T'entenc molt i molt bé! Ja he passat per això i és més dur del que es pot arribar a imaginar ningú que no hagi tingut cap animaló a casa.
    El meu fa més de 4 anys que se'n va anar i encara el trobo a faltar.

    ResponElimina
  4. Cèlia,
    gràcies, si que es trova a faltar. Jo no feia mai res sense pensar avans en ell i en com es podia veure afectat.
    Deric,
    es cert que qui no n'ha tingut no es deu fer càrrec del que significa. Gràcies.

    ResponElimina
  5. Ho sento molt t'entec perfectament.

    ResponElimina
  6. Gràcies Striper, que bonica està ara la Lluna i com vas patir quan la vàren atropellar!

    ResponElimina
  7. Hola, bonica. Com estàs? Disculpa si puc passar sempre, és per la manca de temps. Petonets

    ResponElimina
  8. Ostres, ho sento molt menta. Nosaltres vam perdre la Sira, una cocker fantàstica. Una abraçada

    ResponElimina
  9. Maria Jesús, tots anem enfeinats, gràcies per dir la teva aquest cop.
    Pep, talment un abraçada per vosaltres.

    ResponElimina
  10. Ostres, i tant que me'n recordo, quin greu! Espero que estiguis bé, i sento arribar tan tard, però és que era fora. Una forta abraçada.

    ResponElimina
  11. Ho sento molt, Menta. No puc afegir res més al que ja t'han dit. Conec perfectament aquesta buidor que et deixen aquests ser fidels com cap altre. Una abraçada.

    ResponElimina
  12. Em sap tan greu, Menta. Perdia un gos quan era només de 6 mesos. Era atropellat per un camió.
    El nostre segon gos Kimi vivia 11 anys, moltes bones memòries arribaran després de la pena. Abraçades!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu