dimarts, 21 de juliol del 2009

o de com s'avancen les vacances

Ja fa temps que me n'adono, les vacances comencen a primers de juliol i no acaben fins a mitjans de setembre.
I es que tots aquells assumptes que tinc començats queden paralitzats en aquesta època. I em direu que vosaltres no feu tantes vacances, com a molt quinze dies a l'agost. Ja, però resulta que de forma misteriosa tothom "desapareix" i fins i tot els correus electrònics no arriben a destinació. Tant se val que demani confirmació de lectura, res a fer.
A veure, el judici pendent per la titularitat del pis on visc, del maig aplaçat al 30 de setembre. Un burofax que ha d'enviar la meva advocada des del maig, per una reclamació prèvia a una demanda contra arquitecte i promotor del meu habitatge per defectes de construcció en la façana del meu habitatge, silenci absolut.
Per més que escric emails a la gestoria responsable de la comunitat de veïns pel mateix motiu, silenci absolut.
Gestions per una possible reparació del sistema d'aire condicionat, uf fins al setembre res, "tenen molta feina(quina sort!) i no donen abast". A plaça, on m'agrada molt anar a comprar, segons de que ja no en tenen per que arriben les vacances. Però si tant sols estem a dia 21 de juliol i encara falten dies!!
Com ens queixarem desprès que el país no funciona si permetem això?
Per què no fem alguna cosa?
Però que, quan i el més important, com?
Estic tipa d'aquest desordre, d'aquesta manca d'atenció, d'aquesta manca de responsabilitat. Cansada que la gent, sigui personal o sigui institucional, vagin a la seva i facin honor a una manca d'educació i respecte que hauria d'estar per davant de tot.
Faig un obsequi de llibres per llegir aquest estiu als meus traumatòlegs, dons un no ha dit res. Poder ho ha trobat poca cosa, per que de llegir sé que li agrada i molt.
Escric un correu a la meva gestoria per veure per què no m'han pasat al cobrament la nova assegurança de la llar, quina assegurança fa més d'un més vaig contractar, silenci. Hi truco, està reunit.
Envio un altre correu al banc per veure per què no m'han retornar el seu de rebut de dita assegurança que no vull pagar, per mala atenció i servei, callada per resposta.
Demano a l'abril l'excepció de l'impost de circulació del meu municipi a l'ajuntament, silenci des de fa dos mesos.
Començo a reconèixer que han pogut amb mi, tot això cansa i molt. Haver d'estar sempre demanant que es faci el correcte als altres, ni més ni menys que el que a mi em van ensenyar de fer, i que he mantingut al llarg de la meva vida.
O poder jo no sóc d'aquest món?

8 comentaris:

  1. això és i s'anomena la p.. burocràcia. Jo crec que has d'anar en plan amenaçador (encara que et sentis malament) de que els caurà una denuncia perquè et facin una mica de cas. Jo em pregunto perquè agafen els substituts a l'estiu, que carai fan.

    ResponElimina
  2. Noia tens tanta raó..
    A Mataró comença per Santes, el 24 ja podem tancar la paradeta i fins el setembre no demanis res!

    ResponElimina
  3. Et confirmo que els posts se't publiquen, almenys jo els veig. Saps, quan he començat a pensar que tu dius viure en un univers paral·lel, i mira, tu al final arribes a una conclusió similar.

    ResponElimina
  4. Sembla que la "burrocràcia" de les administracions (i de vegades no administracions) mig any fa vacances i la resta de l'any fa festa.

    Fas bé de ser-hi al damunt en aquests assumptes. Potser si cada dia un hi és a damunt d'els temes, al final en fan cas. Ara però no t'esperis res fins al setembre.

    Paciència, si es pot.

    ResponElimina
  5. En aquest país, sembla que la calor afavoreixi que tot allò que envolta qualsevol tràmit administratiu es paralitzi!!!! Si de per si, durant la resta de l'any ja costa que et facin una mica de cas, a l'estiu és quasi una tasca impossible.

    Pren-t'ho amb paciència, però sense deixar-te trepitjar, i si fes-te pesada fins que et facin el cas que et mereixes.

    ResponElimina
  6. Si us plau enviï'm correu elèctric! Respondré un 100% :-) Desitjo que faries això!!!
    Em sap greu que tinguis tals problemes. A vegades penso que se l'has carregat amb massa.
    Afortunadament ets una dona forta!
    Finlàndia és molt silenciós després de mig juny. Fins que les escoles comencin a mig agost. La gent és de vacances i a les seves cases de camp d'estiu. Ningú no sembla que estigui treballant aquí tampoc.
    Gaudeixis del temps calorós! Ànim!

    ResponElimina
  7. és ben cert que sembla que el món es paralitzi el juliol i agost, fins i tot els blogs van sota mínims i et deixen pocs comentaris... també és cert que jo, amb la calor, també vaig sota mínims i em fa mandra fins i tot de posar-me a bloguejar una estona!
    Ais!

    ResponElimina
  8. Vivim en un país que o no ens mereixem o no ens mereix. Nosaltres et continuem llegint i fent-te costat tot l'estiu.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu