dilluns, 20 de juliol del 2009

des d'on us llegeixo

Hola,

tal i com va suggerix en Xexu i com també temps enrera ens va ensenyar en Deric, us ensenyo el meu ordinador i el lloc des d'on normalment us escric..

És un Mac, portàtil de 15' que em va molt bé. És amb el que us llegeixo i a voltes comento i fins i tot hi he arrivat a penjar algún escrit quan no em trovo bé, ho faig des del llit. Hauria fet la foto des d'allà però tant sols es veu la paret blanca i m'ha semblat millor d'ensenyar-vos la vista i la claror que tinc des de la taula del menjador. Des de la finestra de cal Xexu es veu la montanya, o així m'ho ha semblat. També recordo la finestra de cal Deric, també sembla que hi ha una plaça.

És molt maco tenir una plaça al davant de casa, clar que ara a l'estiu hi tenen posat un txiringuito amb taules i als vespres hi fan una mica de soroll.

Tinc un altre ordinador dels normals en una de les habitacions, però hi tinc tant de trastos i papers que per més fotos que li fés, no el veurieu! A més és un HP amb sistema windoooousss!

Sempre m'ha agradat poder mirar per la finestra de casa i no tenir els veins enganxats, poder tenir una mica de verd a la vista o si més no, poder deixar volar la imaginació i somniar...

7 comentaris:

  1. Com t'entenc Menta, en això de tenir (a ser possible) vistes. Dona molta vida.

    Boniques aquestes "finestres al món".

    Amb el portatil t'és més còmode de treballar i a més és un mac!

    Segueix somniant des d'aquest bonic racó.
    ;)

    ResponElimina
  2. Jajaja, ja veuràs, aquest vespre presentaré en societat el meu zulo...

    Desitjo, voldria, estaria contenta si et sentissis un xiquet millor, què vols... petons, reina!

    ResponElimina
  3. a mi també m'agrada tenir "espai" des de la finestra i sí, tinc un parc i els jardins dels veïns amb les seves piscines i escric mirant com es banyen i com les parelles passegen els seus nens pel parc.

    ResponElimina
  4. No són muntanyes el que es veu des de la meva finestra. Bé, se'n veu alguna de les rodalies, però fora hi ha una plaça que està prou bé.

    Tens una bona màquina, i això et permet crear el teu ambient allà on vulguis o et vagi bé. Em quedaré amb les ganes de veure tota la paperassa!

    Gràcies per animar-te a participar.

    ResponElimina
  5. neni, que xulaaaaaaaaaa!!! El primer que he pensat, al mirar la foto, ha estat "oite-la ella, té un mac!!". jeje, tots sabem que són els millors pcs eh? el meu comença a fer el tonto i no sé si l'hauré de jubilar...
    Jo visc en plena naturalesa, no tinc quasi veïns, sí ue en tinc, però cadascú a casa seva i a vegades trobo una mica a faltar baixar al bar de sota jeje. Petonets i ànims. Ah i bon estiu maca!!!

    ResponElimina
  6. Hola Menta, en primer lloc saludar,doncs feia temps q no deixava cap paraula x aki... s'escau que ens ensenyes on vius, jo aqta setmana he fet el canvi, xo just al revés d'una "zona suposadament trankila...suposadament" al mig de Berga...xo estic al meu pis i també veig montanyes, la figuerassa, no des d'on escric, q és des del sofà, ni tampoc amb un mac, q ja m'agradaria, xo ja arribarà...
    M'alegro q estiguis tant indignada amb tot el món mundial xq em pensava que només era jo la que pensava q anava al revés del món i que tothom es "penjava" i passava de tot fins al setembre amb la santa escusa de les hollys!
    Estem en un país d'escaquejats, ens agradi o no!!!! i els q no ho som del tot en paguem les conseqüències: PACIÈNCIA em diuen a mi.
    Ara, procupa tu no despistar-te amb cap gestió burocràtica xq et cau el pèl, la justicia està una mik mal equilibrada, em sembla....

    fins aviat i molt bon estiu!!!!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu