dijous, 2 d’abril del 2009

02.04.08

Un 24 de març del 2008 aquest va ser el primer escrit que vaig llegir en un bloc.La seva lectura amb curiositat i el bon tarannà del seu autor em va dur a pensar que jo també podria tenir-ne un de bloc, malgrat no tenia ni idea de que era, com funcionava i tampoc massa be per que servia.
Et dono les gràcies per ajudar-me a entrar en aquest món que dia a dia m'acompanya i haver pogut conèixer tantes bones persones.
Gràcies, gràcies i gràcies.
Desitjo que estiguis bé.

15 comentaris:

  1. Ostres, jo no sabria pas dir com vaig començar a la catosfera. Ni tan sols si el primer blog que vaig llegir era en català.

    Però ara som aquí. :-)

    ResponElimina
  2. Jo tampoc podria dir quin va ser el primer post. Altres coses les recordo, com qui em va fer el primer comentari (de persones que no conegués personalment),però això no.

    ResponElimina
  3. Quina memoria noia, jo no recordo lo primert que vaig llegr.Apali petons i bon dia.

    ResponElimina
  4. Jo vaig començar fent blocs per l'escola, dels treballs dels xiquets i les xiquetes. A principis de maig, va ser quan et vaig descobrir. Cercant informació de plantes per internet, allí em va sortir el teu. La fotografia de capçalera ja em va agradar i quan et llegia, pensava, quina creativitat! I ja ha passat gairebé un any! Gràcies per tot!

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats per aquest primer any, Menta. M'ha agradat el post del cementiri de pianos. El seu autor escriu molt be. També he vist que ara podem llegir els teus posts antics a la mateixa pantalla. Prefereixo aquest disseny, és més pràctic. Un petonet.

    ResponElimina
  6. A mi també m'ha agradat el post dels pianos, tot i que l'autor sigui una mica carallot... :)

    Em satisfà i m'alegra molt el comentari d'agraïment. Per què hi ha un any d'olor de menta al darrera. Que en siguin molts més. D'altra banda vas començar la vigília del meu aniversari... Jo també me'n recordaré. Ja fa un any, i en va un altre. Que en siguin molts més.

    Petons.

    ResponElimina
  7. Feliç aniversari blocaire.
    Petons!

    ResponElimina
  8. Bona memòria, i bon post!
    (el teu i el seu)
    ;)

    ResponElimina
  9. Ho veus! I ja fa un any i continues ben activa! A per mil anys més de blog!

    ResponElimina
  10. M'agradaria felicitar-te per seguir aquí, per deixar-nos a nosaltres llegir-te, allò que sents i allò que vols dir. No recordo el primer escrit que vaig llegir, però algun d'important devia ser per fer-me enganxar en aquest món tant màgic.
    Torno a estar per aquí, i ara ja ens veurem més sovint, vaig responent com puc, perquè sou molts i m'he de posar al dia. Espero que tot estigui al seu lloc.. Mil abraçades Menta!!!

    ResponElimina
  11. A veces... ayuda, otras... acaba por... psss

    No encuentro tu mail, he tenido que cerrar el mío, al final por las tonterías de la loca esa.

    Te dejo mi mail y si quieres me escribes y te mando la invitación, es este: cadadiamasmala de hotmail

    Besos, cariño

    ResponElimina
  12. Sigui com sigui, bon any io molt bona trobada vaig fer el dia que vaig arribar aquí, t'ho prometo!

    ResponElimina
  13. Somriu d'haver-te creat un lloc entre nosaltres, de que el bloc t'hagi donat la oportunitat de desfogar-te, de donar les gràcies, que t'hagi donat la oportunitat de conèixer gent que et té en compte, que t'estima i et valora :)

    Cuida't molt molt, bonica**

    ResponElimina
  14. Víctor,
    si ara som aqui, SOM i això m'agrada.
    Xexu,
    tu sempre hi ets, no falles mai. Gràcies
    Striper,
    petons també per tu.
    Cèlia,
    res de gràcies, també ets de les que no falles mai.
    El nadador,
    m'agrada que t'agradin els canvis, els he fet per que tu m'ho vas demanar, d'alguna forma. I costa tant poc!!
    Estic d'acord amb tu que l'escrit dels pianos està molt bé. Tots els d'aquest bloc són molt interessants.
    Partícula elemental,
    si, hi estic d'acord, molt carallot.
    Antònia P.,
    gràcies!
    Merike,
    també gràcies pel regal.
    Assumpta,
    veus, ja has descobert un nou bloc!
    Deric,
    activa, activa, no gaire però faig el que puc!
    Institns,
    hola bonica, mil abraçades dolçes per tu també
    Silvia_D,
    todo resuelto? nos leemos.
    Zel,
    venin de tu es per mi tot un afalag!
    Yuna,
    preciosa, cuida't tu també!

    Gràcies a tots!!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu