diumenge, 8 de març del 2009

per mi, per tu, per elles

Diuen que avui és el meu dia i el teu. El d'ella que hi és i els d'elles que ja no hi són.
Però el nostre dia és cada dia, en cada moment, en cada cosa que fem, en cada gest que hi posem, en cada pensament oblidat, en cada mirada que es perd, en cada gest rebutjat, en cada amor correspost.
Estiguis sola o acompanyada, soltera o casada, vídua o divorciada, a tú que estimes una dona o per tú que estimes un home, o molts...
Tingueu salut o estiguem malaltes, amb penes o sense elles, gaudim d'aquest dia i dels demés si podem, també. Amb el cap ben alt les coses es veuen diferents. Prova-ho.
Avui no recordaré res, no faré res, simplement deixaré que flueixi, aniré de passeig caminant amb el pas dels meus sentiments, deixaré que el cor prengui el sol, que a la meva ànima li toqui l'aire. Per un dia no tocaré de peus a terra.
El sol ja entra per la meva finestra. L'obro i em deixo enlairar suaument per la seva escalfor.
Demà serà un altre dia.
Dia Internacional de la Dona.

9 comentaris:

  1. Que tinguis una feliç passejada.

    ResponElimina
  2. Ma mare em deia de petit que les coses a les quals dediquen un dia, és que estan molt malament. Cert que encara avui la dona està discriminada a la feina, però cada cop menys, i ho puc assegurar per la meva feina, i això és un pas endavant per la mentalitat. Aquest dia hauria de deixar d'existir, que tots fóssim iguals, i que cada dia fos el dia de les persones.

    ResponElimina
  3. Tens raó, Menta.
    Tots els dies haurien de ser un dia d'un home i una dona igualment.
    Bon diumenge!

    YouTube - Aretha Franklin. Do Right Woman, Do Right Man

    Take me to heart and I’ll always love you
    And nobody can make me do wrong
    Take me for granted, leaving love unshown
    Makes will-power weak and temptation strong
    Chorus
    A woman’s only human
    You should understand
    She’s not just a plaything
    She’s flesh and blood just like her man
    If you want a do-right-all-day woman
    You’ve got to be a do-right-all-night man
    They say that it’s a man’s world
    Well you can't prove that by me
    And as long as we’re together baby
    Show some respect for me

    ResponElimina
  4. efectivament, el dia de la dona és cada dia, és una lluita constant i diària, però està bé recordar els fets que van dur a celebrar aquest dia, com quan celebrem el 28 de juny, també és bo recordar per què i què va passar.

    ResponElimina
  5. Espero que estés bien, niña.
    Muchos besoss

    ResponElimina
  6. Quan no calgui que hi hagi "dies de", serà quan per fí l'humanitat restarà en pau amb ella mateixa.
    Bona setmana, guapa!

    ResponElimina
  7. Li he regalat a la meva filla un petit (també l'han editat en mida gran) tresor, un llibre dins d'una capsa que es diu "Princeses oblidades o desconegudes" de Philippe Lechermeier i Rébecca Dautremer. Un llibre dedicat a tot tipus de dona. L'he trobat preciós en un dia tan especial...

    ResponElimina
  8. tens la clau...

    http://elblogdeisabelhada.blogspot.com/

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu