dissabte, 28 de febrer del 2009

divendres, ú de març de 1957

Demà és el meu aniversari.
Va ser a Barcelona,un divendres, pel voltant de les 11 de la nit, d'això fa ja 52 anys.
I ja he rebut dues felicitacions, un al festuc de la Carme i un altre de la Merike. A darrera hora m'arriva un altre escrit que porta  el meu nom i el fa el nadador, gràcies.
Demà, com cada any des d'en fa una pila, obriré els meus regals. Si, em compro alguna/es coses que m'agraden, me les faig embolicar per regal i les obro tant bon punt em llevo, em fa il-lusió ves. Ho vaig aprendre ja fa temps, desprès d'esperar un gest per part dels altres. Deu de costar molt no? Bé, de fet a mi no em costa gens tenir detalls amb la gent que estimo, val que són pocs i de la família però que carai!
El que no entenc és que sempre dono més que no pas rebo.
Avui he anat a comprar roba d'estiu per la meva neboda. Dos vestits preciosos, dues samarretes, tres pantalons pirata tipus "leggins", i un conjunt texà que és una passada i unes sandàlies. I és que per això li sóc tieta, padrina i alguna cosa més, el meu angelet.
I no us podeu ni imaginar com he disfrutat amb tot plegat, val que podia haver gastat menys però ho he fet amb una il-lusió immensa. Estarà preciosa, quatre anys i mig com diu ella.
Be, ara recordo que el passat dimecres vaig anar a dinar amb una noia que va estar de temporera en la feina on treballava i em va regalar un cd amb tres pelis gravades. Us puc ben assegurar que la sorpresa va ser tant gran de veure que tant ella com el seu marit havien pensat en mi que em vaig posar molt i molt contenta. Ja ho veieu, una simple copia casolana de tres pelis... I una persona que feia tant sols uns pocs mesos que coneixia.
I és el que jo dic, fet amb il-lusió i carinyo, amb poca cosa n'hi ha prou.
Dons, per què els meus no pensen mai amb mi?
Faig mal fet si continuo actuant com fins ara? O passo ja de tothom?
Hauria de canviar?

Afegit:
Us heu fixat en el preu del diari?

28 comentaris:

  1. Felicitats, Maria Mercè.

    Impressiona entrar al teu blog i veure la cara d'aquest rodanxó en blanc i negre... Ufff!!

    Sobre això del donar i del rebre, penso que sempre has de fer el que a tu et sembli bé. Malament quan fem una cosa esperant una resposta d'algú. El millor és fer les coses per convicció i avant!

    Que tinguis un bon diumenge d'aniversari!!

    ResponElimina
  2. Continua fent el que et fa feliç i pasa de la GENT. uNA ABRAÇADA.

    ResponElimina
  3. Moltes però que moltes felicitats...et guanyo, sóc més gran que tu!!!!
    Canviar? perquè? Mira, he sigut a casa tres setmanes, i m'han trucat i/o vingut a veure 5 persones, de tota la gent amb qui passo dies i dies any rere any...i què...qui els necessita si no hi són quan convindria? A pastar fang!!!


    Petons, i que ho passis molt bé!

    El peu del diari? NO enganxo què...

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats per demà! Jo també penso que amb poqueta cosa n'hi ha prou, i la que més il·lusió fa és que pensin en un.

    ResponElimina
  5. Que passis un molt feliç dia d'aniversari, i que els següents 364 també ho siguin.
    De vegades les coses més senzilles, són les més importants!

    ResponElimina
  6. Moltes Felicitats i Per Molts Anys !!!

    Les millors coses són les que és fan perqué sí, perqué surten del cor. No et plantegis si dones més o reps menys. Moltes vegades, una majoria, ens fa més il·lusió el que fem, o planegem o regalem als altres que no pas el que ens regalen a nosaltres. Però d'aixó es tracta! de mantenir il·lusions siguin com siguin o vagin o vinguin.

    A la vida, vas veient que pots tenir molts coneguts, però d'amics, amics de veritat ja no en són pas tants. I de vegades ho veus en aquestes ocasions, perqué qui ho és de veritat hi serà justament quan el necessitis, quan no bufin vents favorables.

    No has de canviar, sempre has de ser tu mateixa tal com ets !!!

    A disfrutar d'aquest dia i un petonet preciosa !!!
    ;)

    ResponElimina
  7. Moltes felicitats Menta. M'agradaria regalar-te ganes de passejar per un parc, després de dinar, amb el solet a la cara i canalla jugant i gossos corrent al teu voltant. Un petó, i disfruta aquest diumenge especial obrint els teus regals.

    ResponElimina
  8. Passejant de matinada pel Turo Parc t'he conegut. Felicitats! Si et sembla bé, tornaré per ca teva amb calma. M'ha agradat molt.

    ResponElimina
  9. Jo ja et coneixia, encara que de vista, però avui el Nadador ens ha parlat de tu. Així doncs, no puc menys que deixar-te una càlida felicitació d'aniversari feliç, avui primer dia d'un març esperançador en que ets la protagonista de Blogville. El regal que et faig és presentar-te els nous veïns del barri que, incansables, canten aquest matí especialment per a tu, dedicant-te la seva eterna cançó.
    Una abraçada molt sentida i sobretot, dona un cop de peu fort a terra de tant en tant i queixa't, però no canviis mai (encara que soni socorregut...). Tot torna cap a nosaltres, com els boomerangs.
    M'ha agradat molt llegir-te.
    :)

    ResponElimina
  10. jo també vinc de cal nadador per felicitar-te! que tingues un bon dia! :)

    ResponElimina
  11. Per molts anys Mª.Mercè, no sabia que
    fossis monàrquica. Jo no. Per la nissaga catalana, algú em podria dir,
    a qui correspondria La Corona de Catalunya ?.Jo crec que a mi...ai uix,no ni boig. I jo perquè m'enrrotllo? Adéu,petons dolços com la mel. En Quico, el meu segón net a après a fer Petons de Vaca..

    ResponElimina
  12. Menta, per molts anys,
    Voldria que quan escriguis,
    a cada paraula li posis un somrís,
    i així et llegiré feliç,
    sabent que la teva determinació
    pot fer fora al dolor.
    I si els somnis també són vida,
    somia, escriu, imagina.
    Molts petons.

    ResponElimina
  13. Moltes felicitats.
    Donar i rebre? Mira, crec que donar també ens fa feliços.

    ResponElimina
  14. No, no canviis mai i continua actuant com fins ara, això et fa sentir bé, doncs continua així.
    Jo també penso que no calen grans regals, petits detalls a vegades et fan ben feliç. I també m'acostumo a fer regals, és a dir, també em compro coses i me les faig embolicar per regal, tot i que siguin per mi mateix.
    Moltes felicitats guapa! Que tinguis un dia molt i molt especial!

    ResponElimina
  15. Ostres, moltes felicitats!

    Els detalls són bonics, sobretot quan et sorprenen o no te'ls esperes. Trobo que tothom hauria de ser més detallista amb tothom, encara que sigui perquè siguem un xic més feliços, encara que sigui fer un petó inesperat, una abraçada... els detalls donen sentit a la vida, sobretot als qui passem mals moments.

    Una abraçada guapa, i que passis un bon aniversari demà!!

    ResponElimina
  16. Moltes Felicitats, Menta
    Jo també havia passat pel teu blog de puntetes... Hi tornaré.
    M'agrada com expliques els detalls, els que et fan il.lusió.
    Crec que hem de fer les coses que ens venen degust i per les persones que ens importen.
    Som com som i enla varietat hi ha elsgust no?
    Que disfrutis!!!.Ets Peixos com jo :)

    ResponElimina
  17. Mé sque el veí de dalt, hauria de serel veí que sempre arriba tard. Però no per això deixo de felicitar-te! Vols que posi alguna música especial per tu al replà?

    ResponElimina
  18. Ja veus, jo encara arribo més tard que El veí de dalt.

    Felicitats guapa!

    També sóc dels que passa de puntetes pel teu blog. No es pot estar a tot arreu!

    Si tu ets feliç donant, no t’amoïnis per si els altres no estan per a tu. Quant menys t'ho esperis segur que et donen una sorpresa.
    Un petonas

    miraré de passar més sovint

    ResponElimina
  19. Menta, el "nadador" parla molt bé del teu blog.

    Moltes felicitats!

    ResponElimina
  20. moltes i moltes felicitats Menta.
    I més frescor que mai!

    ResponElimina
  21. Per molts anys Menta!
    Els regals més valuosos són els que t´arriben inesperadament, quan no hi comptes.Normalment no són ni tangibles ni quantificables, però omplen el buit del que a vegades creiem necessari i no ho és.
    I la data de l´aniversari és només un trampolí per a llançar-te de plè a la piscina del nou any, tu només has de procurar que hi hagi aigua.
    A.

    ResponElimina
  22. MOLTES FELICITATS! I NO DEIXIS DE SER COM ETS... A MI EM PASSA UNA MICA EL MATEIX... però és que jo disfruto regalant cosetes a la gent que estimo... I sé que no rebo el mateix... però tant és...
    Entre gustos, colores!!!!

    Que en compleixis molts i molts més!!!!

    ResponElimina
  23. Encara que tard... moltíssimes felicitats!!! T'envio una de les meves abraçades de vainilleta, ben cremosa i tendre! I com pots veure, ja he tornat. Així que em veuràs més per aquí... i que consti que encara que hagi estat desconectada, he pensat en tu! No has rebut les meves bones vibracions aquests mesos? :)

    Viu!!!
    Un petó!!!

    ResponElimina
  24. gràcies a tots els que heu passat per casa per deixar-hi els vostres bons desitjos i també a aquells que m'heu dedicat un escrit, felicitació...
    Teniu un racó en el meu cor.

    ResponElimina
  25. Acabo de veure al blog de l'Estrip que va ser el teu aniversari... bé, encara que sigui amb retard, FELICITATS!!! :-))

    ResponElimina
  26. Hola Mercè,
    Una mica tard, però accepta la meva felicitació i una afectuosa abraçada.
    Disculpa'm, però últimament estic una mica enfeinat muntant un nou bloc amb el meu treball amb el vidre.
    També t'agraeixo que t'hagis afegit a la causa del fèsbuc.

    ResponElimina
  27. Hola Menta i mac,
    Espero que trobaré un Vanguardia fa 61 anys aviat!:-) Bona nit i gràcies, senyora meravellosa!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu