dilluns, 23 de març del 2009

important, guardar els comprovants de compra

Mira que fa anys que convisc amb mi mateixa i sempre és la mateixa historia.
Mira que anar a comprar, un cop tens clar el que et cal i/o t'agrada i el que i/o et convé, és senzill.
Dons en el meu cas no.
Ja puc triar jo mateixa o deixar que ho facin els altres, sempre em quedo amb la peça tarada, aquella que té un cop, li falta una plana, està mal cosida, tant se val, sempre, sempre, sempre l'única peça feta malbé, aquella es per mi.
Si, ja ho sé que esteu pensant que no serà tant, però es que ho és, i mira que hi ha vegades que desespera, però és la meva creu. Sempre he de tornar a canviar-ho. Creieu-me quan dic sempre.
I clar, amb les persones m'he adonat que és el mateix.
Avui mirava llibres que tinc de fa temps i he trobat les Cartes d'amor de Pere Calders que el darrer i últim home amb qui vaig compartir la meva vida, Agustí es diu, em va regalar per recordar sempre deia "que un tres de desembre de 2006 tinc molt clar que t'estimo, el per què? Ni idea, T'estimo i prou".
Ho va escriure en el llibre un dinou de gener de 2007.
El primer que m'ha vingut al cap és tornar-li el llibre per correu però l'he començat a rellegir i he recordat que em va agradat els fragments que en vaig llegir.
El tal Agustí va ser una persona que em va donar tot allò que sempre m'ha mancat i poder ja algun altre cop ja us ho he dit, carinyo i tendresa. Però també te dos vicis  que varen poder superar aquestes dues qualitats.
Com una aranya, quan prepara la seva teranyina que li ha de proporcionar el tant preuat aliment, va utilitzar tot el seu poder de seducció, us asseguro que és molt, per fer-me creure la dona més meravellosa d'aquest món.
I sort que quan ja va estar ben servit, vull dir que va veure complert el seu objectiu envers a la nostre rel.lació i a la finalitat que li havia donat, va decidir desaparèixer en qüestió d'hores, si HORES.
Bé, dons aquesta tarda pensava que a diferencia de quan compres en uns grans magatzem on "si no està satisfet li retornem els seus diners", les coses es poden canviar, la gent no.
I així ha estat la meva rel.lació amb "l'altre sexe", com qui va a comprar uns pantalons que al principi són molt macos però que un cop estrenats, resulta que estant esfilagarçats.
Però clar, en aquests casos, com no tenia els comprovants de les "adquisicions" dons m'he hagut de quedat amb "els morts".
Per cert, m'és ben igual si algún dia arrives a llegir aquest escrit Agustí, que tot pot ser en aquesta vida.

10 comentaris:

  1. Hola! he llegit el títol del teu post al de la zel i he pensat que havies tingut algun problema amb alguna tenda...i mentres anava llegint m'he quedat sorpresa de veure que ens explicaves aquesta història teua. Ben lligat, lo del comprovant de compra...però les persones s'han de conèixer i per això es necessita temps i de vegades no s'arriba a fer-ho mai. Tothom és difícil però el que expliques del tal Agustí és un despropòsit de l'engany i de la covardia. Afortunadament no tothom és així. Una abraçada!

    ResponElimina
  2. El llibre es precios jo el tinc mirau en positiu.

    ResponElimina
  3. "Qui no sap riure no hauria de posar una botiga"
    "El client sempre te raó" (Menys quan no la te)

    M'agrada llegir-te

    ResponElimina
  4. Com trenes la història a partir d'una metàfora, realment tens una manera especial d'expressar-te. Sembla que la teva mala sort a la vida t'ha anat perseguint. Però no perdis l'esperança, segur que també t'han passat coses bones, i encara en poden quedar per arribar.

    ResponElimina
  5. Tots tenim alguna tara. Si mai torno a tenir parella li donaré un comprovant de compra per si em vol canviar a la botiga per una vaporeta :-) M'ha agradat el post.

    ResponElimina
  6. Jo estic segura que encara et poden passar més coses dolentes, no cal dir que no, la veritat, però també coses bones, que n'hi ha de tot. I l'Agustí "el serp" (així me l'he imaginat mentre et llegia) no es mereix res de res. Et va donar molt en poc temps? Tot això que tens! No sé si va quedar-se amb massa/poca cosa, però hi ha una que no te l'ha pres ningú, i és la que t'ha dit el Xexu, aquesta capacitat de cercar metàfores i anar-les trenat fins a construir històries genials. Sempre paga la pena venir-te a llegir, perquè sempre penso:
    - ÉS GENIAL!, AQUESTA DONA ÉS GENIAL!

    ResponElimina
  7. Genial el post! El principi i com ens portes al final. Una metàfora excel·lent!

    ResponElimina
  8. les persones som tan complexes que no ens deixem conèixer de seguida, i per això d'entrada podem idealitzar als altres. però sort d'això!
    és el marge del desconeixement que ens permet disfrutar de al companyia.
    per altra banda, encara que no tinguem els comprobants de segons quins homes per a poder-los tornar, és igual, quan fan nosa es llancen i prou!

    ResponElimina
  9. hola, he tenido que cerrar el blog, me plagiaban los textos y mil cosas :) he abierto otro, hasta que resuelva el problema del plagio. Siento las molestias, te dejo el link :

    http://paseandoporterra2.blogspot.com/

    Besoss

    ResponElimina
  10. Quina manera més enginyosa d'anar trenat la història de les botigues i la de la vida real.
    Potser sí que de vegades caldria tenir el ticket de compra, però potser és millor en aquest llençar-la i quan sense presses en trobem una que ens agradi de veritat i sigui de bona qualitat ja en parlarem.
    Sort, bonica!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu