dilluns, 12 de gener del 2009

farem alguna cosa?

Increment de l'IPC el desembre 2008 1,5%.

Increment serveis públics de l'ordre del 5 al 8%.

Els anomenats mileuristes, adjectiu que personalment no m'agrada,  aplicat l'IPC cobrarem 1.015,00eur però amb els increments dels serveis públics, ja paguem 18,00 eur. Pèrdua adquisitiva de 3,00 eur, que posem de la nostra butxaca.

Sistemàticament practiquen el contrari del que prediquen. Estant ajudant al sector financer i al sector públic que no tenen aquesta mena de problemes.

Les entitats financeres han estat les primeres en rebre ajudes per fer front a la crisi, però s'ha reflectit aquesta ajuda al contribuent?

Endesa té beneficis pels negocis que no li són els propis, per a ells, encendre la llum els hi és deficitari.
Nosaltres necessitem tenir un banc, necessitem d'encendre la llum, el gas, etc.

Em pregunto, com a perjudicada que haig de fer ara?

Fer-me militant d'un partit d'esquerres, val.

I a continuació? Si continuo com sempre ho hem fet tots els treballadors, continuaré pagant, empobrint-me encara més econòmicament, deixant de fer altres coses que, us ben prometo que ja no sé de que més m'he de privar. Però al final tot serà igual, fins el proper any 2010.

Llavors més manipulació per aconseguir un baix index d'IPC, més manipulació dels nostres diners, més...

Porto treballant i cotitzant des dels 16 anys i aviat en faig 52, he pagat tots els meus impostos, sempre he complert amb els meus deures com a persona per descomptat i com a ciutadà, obvi.

Per tant, torno a plantejar la pregunta.

Que haig de fer ara?

Els matins de TV3

Avui aquest programa celebra les 1.000 edicions i malgrat el seu conductor no és sant de la meva devoció, reconec que dia a dia ha aconseguit de fer un programa de categoria.

Felicitats.

9 comentaris:

  1. Hola Mercè,
    Ja saps el que penso d'això.
    Sempre han governat les dretes i el centre.
    Si t'interessen les polítiques socials, donem una oportunitat a l'esquerra.
    El món mai serà perfecte, però cada pas que es faci cap a l'esquerra és un pas vers la pau i la justícia social.

    ResponElimina
  2. no s'ha avançat massa desde el temps dels romans, tenim el mateix panem et circenses que ens fa semblar babaus i mentres tant ens pujan tot menys el sou

    ResponElimina
  3. Penso que s'ha desmontat tota la capacitat de movilització i critica de la societat nomes la moviltizen per determinades coses, i en referencia a la gaiguda de preus el que es clar que la gran pujada de preus que va haver amb el euro no va queda reflectida al Ipc.

    ResponElimina
  4. Hola a tots,stic totalment t'acord amb striper...hem perdut les ànsies de lluitar,només ho fem quan, mediàticament ens escalfen el cap i llavors ens fa la bollida!!! sino, tot deu apalancat,anar fet i mentrestant , ens van fotent i no tants sols els de dretes i centre, també els de esquerres, eh! no són inmunes al poder i quan el tenen també l'utilitzen de la mateixa forma q un de dretes o centre....en benefici propi!!!! quin és el sistema o la tendència política adeuquada, x mi és una gran pregunta, xq un cop tenen el poder, deu tenir efectes hipnòtics xq el que el té acaba actuant de forma egoïsta, amigista, partidaria i en benefici propi.
    AMEN....sorry x rollasso xo la polítik està en crisi igual q la societat i els seus ideals, o manca dels mateixos...

    annna
    :) he dicho!!!!
    stava inspirada, no passa sovint, no patiu!!!!!

    ResponElimina
  5. El problema és que els polítics no governen mirant els nostres interessos. Miren els seus. I, a més, viuen en una bombolla. I, a més, no estan preparats (quants presidents espanyols parlen o parlaven idiomes?, per exemple). Jo fa temps que voto en blanc. I també em costa tirar endavant econòmicament.

    ResponElimina
  6. Per que no tot siguin IPC, pujadas de preus, sous de merda.....al lateral del meu blog tens un regal...si el vols compartir nomes tens que donar-lo a set personas, si no per tu, jajajajaja.
    petons.

    ResponElimina
  7. I suposo que això només és "l'empezose" (com diu la Mafalda), que ara començarem a allargar hores de feina, retallar per aquí, escurçar per allà... i el que s'havia aconseguit amb molt d'esforç, puf!... tantes hores de vaga i pors per res! Qui té la paella pel mànec...

    ResponElimina
  8. Naturalment tothom és lliure de fer-se militant del partit que vulgui, però veient quins són els partits responsables de les pujades exagerades dels preus dels serveis públics a Barcelona jo m'ho pensaria una mica.

    ResponElimina
  9. Si, noia, com diuen aquí, el govern és conservador ... de les pròpies peles, negocis, fons.... em penso que van inventar la democràcia i els governs per fotre'ns als altres...petonets! A fer...bondat????

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu