diumenge, 30 de novembre del 2008

gràcies a la vida

Us he dit mai que m'agraden molt?

Gràcies per tenir una filla
com la Gemma.
Gràcies per la preciosa Ariadna i com no,
pel Xavier i en Sergi.
Gràcies per l'avui,
per l'ahir i segur, pel demà.
Gràcies per deixar-me veure el sol cada dia,
malgrat plogui.
Gràcies per tornar-me les llàgrimes,
aixì puc ja plorar.
Gràcies per permetre'm d'intentar
tornar a viure de nou.
Gràcies per trovar encara coses que
em sorprenen i em fan riure.
Gràcies per haber trobat aquest lloc
on encabir els meus pensaments.
Gràcies per que, malgrat la "okupa",
tinc salut.
Gràcies a vosaltres,
per llegir-me i deixar-hi escrits,
i per comptar amb mi, oi caragol?.
Gràcies.
Disfruteu-ho amb mi

16 comentaris:

  1. Gràcies a tu per ser-hi sempre, per obrir el cor i per fer del teu temps el nostre. Petons.

    ResponElimina
  2. Mª Mercè
    no saps que feliç en fas com veig que estas posant ordre en las tevas cosas, en el fons som molt afortunadas.
    T'estimem, ni hi ha un sol dia que no ens recordem de tu, petons de tots.

    ResponElimina
  3. Gràcies per ser valenta i ajudar qui també ho necessita, gràcies per la teva lluita, la nostra lluita, la de totes les dones en cada mesura, gràcies per ensenyar la teva filla quin ha de ser el seu model de vida, malgrat ara no t'ho digui, gràcies per fer-nos saber que tenim esperança, gràcies per ser la menta més fresca del mercat blocaire...
    I aquesta cançó, Gracias a la vida, l'he plorada tantes vegades...

    ResponElimina
  4. Gracies a tu se que sempre estas hi aixo, val molt. Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Oh, un escrit molt positiu que sempre és agradable de llegir. Se't veu contenta i espero que continuïs així molt temps. Gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

    ResponElimina
  6. Doncs sí, gràcies a tu, a la teva lluita i també gràcies per compartir les teves coses.

    ResponElimina
  7. alegria per tothom. Avui corren escrits d'optimisme pel blocs. Encantat! i enhorabona.

    ResponElimina
  8. Com ja t'han dit tots, gràcies a tu per la força que ens dones amb les teves paraules.

    ResponElimina
  9. Una gran cançó per a moments dolços.

    ResponElimina
  10. Així m'agrades Mentafresca, lluitadora i positiva,
    amb l'olor,
    de l'esperança,
    amb el neguit de la vida.

    ResponElimina
  11. Me alegro de verte tan optimista, cariño... menos mal que hay días así :D

    Besos , niña

    ResponElimina
  12. gràcies per deixar-me escriure al teu bloc !!! ... i no cobrar-me res, evidentment ... salut

    ResponElimina
  13. Gracies a tu,
    Per donar lloc a les meves lectures,
    Per permetre’m la felicitat de saber
    que els teus sentiments també son compartits.

    ResponElimina
  14. Mira't... i diga't: gràcies a mi. Vals molt!!!
    Petonets i ànims.

    ...aquí estem..

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu