divendres, 17 d’octubre del 2008

"una habitación con vistas"



Divorciada des del 14, bé.

Sembla que puc conservar el "meu" pis, de moment, bé.

Una peça separada de liquidació de bens em beneficia, bé.

Avui entro a formar part de les llistes dels aturats,

bé, no es pot guanyar sempre!

Poder al final, tot serà a fi de bé.

Gràcies per les vostres mostres d'interés i suport.

Bé, que dir.

Que us estimo blocaires !!



foto: amb la nova canon EOS 450D i

això és el que veig des de casa,

la de dalt i la de baix.

I és que me la mereixo i força.

Les dues coses vull dir.

Jo també m'estimo, sabeu?


13 comentaris:

  1. M'agrada notar-te més animada. I les fotos són xules. Això sí, endevino que vius a Gran Bratanya o els USA, perquè al terra hi diu STOP i no "Atureu-vos" :-) Disculpa aquest humor infantil.

    ResponElimina
  2. Felicitats..!!!
    Ara comença una vida nova i sens
    compromisos. Mai més diguis SI, com a
    màxim deixa entreveure un somriure.
    Que tinguis molta sort i no corris.
    Ara medita amb calma i respira a fons. Profundament,amb la satisfacció de ser UNA DONA LLIURE.

    ResponElimina
  3. El comentari del Carles el subscric de ple a ple, pensa, no corris un sí no cal sempre, i res ha de ser definitiu, amb la calma, diuen els meus fills... Enhorabona!!!

    ResponElimina
  4. ja veuras com tot anirà bé! El primer pas ja l'has donat: estimar-te a tu mateixa!

    ResponElimina
  5. Enhorabona... i ara endavant, la vida contínua... per molts anys!

    ResponElimina
  6. hola menta, jo soc l'anna, l'amiga del pep que sempre diu que pujara a veure'ls i no ho fai mai, xo en
    el fons ens estimem molt, almenys jo.Mha donat molt bon rotllo tot el q escrius i t perfil, et fa res que t'afageixi a meu bloc, a la llista de les meves persones?,aixi jo no sere la unica...diferent?amb aixo vull dir especial!!es q els q hi tinc son sportistes d'èlit i gent aixi i jo d'èlit,snif,snif,.Tu mateixa,sns compromis, xo hi ha tan poca gent q diu coses interssants que quan en pilles algun se li ha de dir, ho sento,noia!!!!

    ResponElimina
  7. Dons primer donarte molts ànims que segons veig no et fan gaire falta perque et veig força animada i més amb la nova adquisició una 450, felicitats espero impacient les tevas fotos.
    Una forta abraçada

    ResponElimina
  8. Moltes gracies si com blocaire m'estimes una miqueta m'agrada.

    ResponElimina
  9. Tot està bé que acaba bé, crec que és feliç malgrat la desocupació. Tot estarà bé!

    També una càmera nova i fotos meravelloses.
    Felicitacions!
    Si malentenc, no dubti a corregir-me.
    Abraçades!

    ResponElimina
  10. yupi, yupi, yupi...no podia ser de una altre manera.
    Ara a disfrutar de la vida que ja toca.

    t'estimem.
    petons.

    ResponElimina
  11. yupi, yupi, yupi...no podia ser de una altre manera.
    Ara a disfrutar de la vida que ja toca.

    t'estimem.
    petons.

    ResponElimina
  12. I aquest tampoc!

    Felicitats dona lliure i que s'estima.

    Ara ets al començament de la TEVA vida i només tu l'has de conduir.
    Segur que anirà bé. Tens un bon començament: t'estimes i tu decideixes.

    Felicitats maca!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu