divendres, 3 d’octubre del 2008

per aquest ordre, prou!

Ja n'estic farta del génere humà i especialment el masculí.
Farta del tarannà d'un país que no reconec ja com a meu,
farta del teatre en que s'ha convertit la política
i que pretén fer-me combregar amb rodes de molí.
Farta de pagar cada dia més i que cada cop em donin menys.
Farta de la manipulació de l'economia i del que anomenen "estat de benestar",
en benefici dels de sempre.
Farta de la incompetencia dels responsables de la seguretat social,
que no els deixen fer bé la seva feina.
Farta del sentit de la justicia que no és el mateix per a tots.
Farta dels amiguismes i dels favoritismes.
Farta que intentin robarme cada cop,
la meva vida, els meus fets, les meves paraules, els meus sentiments,
a mi mateixa...
FARTA.

19 comentaris:

  1. jo soc del genere masculi, t'entenc.

    ResponElimina
  2. Prou sí, sempre. Farts, mai. Cal seguir endavant.

    ResponElimina
  3. Dona, puc entendre la teva crispació, i és que tots podríem dir el mateix. Però no generalitzis això del gènere masculí, no ens posis tots al mateix sac, per molt que es pugui criticar a alguns homes.

    ResponElimina
  4. Amén!!
    (D'acord, i tant!)
    Un petonet

    ResponElimina
  5. Finalment he trobat una persona que és tant com mi! Sempre tan optimista i feliç! Una abraçada des d'Hèlsinki!

    "Doni'm força de canviar aquelles coses que puc canviar i hagi de ser canviat. Doni'm força d'admetre aquelles coses que no puc canviar. I doni'm saviesa per adonar-se quin és que."
    Sant Francesc d'Assis

    ResponElimina
  6. Hauries de especificar una mica més, digues Raça humana, sub espècie masculina, encara que la femenina Déu n'hi dó...

    ResponElimina
  7. Vaaaaaaaaaa, vomita tot i torna-hi, que de tips i cuits en som molts bonica!

    ResponElimina
  8. Cridem-ho tots, això! Farts i fartes!!!!

    ResponElimina
  9. Si, farts, però caldria fer alguna cosa per canviar-ho i no queixar-nos tant, m'incloc.

    ResponElimina
  10. Joana, ja en "faig" de coses. Cansa haber de lluitar tant per aconseguir coses i situacions que considero, són "un dret" inherent a tota persona. Jo em queixo per que ja estic "cansada", et cremes amb tanta "tonteria" i amb tants d'"interesos creats", politics inclosos, funcionaris incompetents ni ha, com a tot arreu, però que et diguin que no et fan alguna cosa per que ja saben que no els hi donaran autorització per fer-ho i, que a sobre t'ho diguin per que aixì es treuen "el sentiment" de culpabilitat de sobre i de pas, deixes d'insistir amb allò que és un dret bàsic... CALLO que m'embalo!!

    ResponElimina
  11. Menta, una abraçada ben forta. Només un apunt : entre el gènere masculí jo hi he trobat persones meravelloses. Una fou el pare un altra el meu home. I tantes i tantes que he anat trobant pel camí: el Pep, el Toni, el...
    Només cal obrir els ulls.
    T'entenc de que estiguis farta però pensa que demà serà un altre dia i hem de tirar endavant, com sigui.
    Molts petons.

    ResponElimina
  12. No sols estic totalment d'acord amb tú, sino que m'he afegeix-ho a tot el que sents, aquestes realitats son las que fan que no es pogui creure ni viure en la societat actual, amb tot el això comporta.Merce molt ben dit!!!

    Petonets

    ResponElimina
  13. D'acord amb tu excepte amb la primera línia, que hi ha de tot. No sé si has sentit el Bono avui... si no l'has sentit, t'ho dic el què ha dit: que Catalunya ha de pagar més impostos perquè tenim molts més recursos. Has vist? espera espera, que sempre som nosaltres els que acabem de pagar el pato.

    Molts ànims i això sí, tenir ràbia no serveix de res... Petonets guapa!!!

    ResponElimina
  14. Benvinguda a això que s'en diu Vida...
    bufffff....

    ResponElimina
  15. Ains, ains
    aquell solet tant maco que ens va fer....
    Cuida't, reina que tu de drap de cuina res de res, estavelles de diumenge com a minim.

    miles de petons, sopeta y mantas.....que bè que estic, com un mantra!!!!.

    ResponElimina
  16. Ains, ains
    aquell solet tant maco que ens va fer....
    Cuida't, reina que tu de drap de cuina res de res, estavelles de diumenge com a minim.

    miles de petons, sopeta y mantas.....que bè que estic, com un mantra!!!!.

    ResponElimina
  17. Dios que estallido y además te ha quedado bonito, eres la mejor... lo del género masculino, lo rubrico, hay excepciones, claro, las menos jajaajajaaj, pero las hay, a ver... te nombro alguno... uyss que difícil, no se me ocurre ninguno!! (es broma) pssss

    Besos, cariño y sigue gritando, a ver si espabilamos todos de una puñetera vez :)

    ResponElimina
  18. Fa dies que vull escriure un text així. Però tu l'has brodat.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu