dimecres, 1 d’octubre del 2008

no, no és un escrit nou...

Esta fotografía fue la portada del número 18 de la revista SHUKRAN. Su autor, Pep, la cedió generosamente junto a otras con las que construye su fotoblog sobre el Sáhara.
Y hoy,
haciéndole una visita, he recibido una buena noticia: esa foto ha sido preseleccionada por National Geographic para participar en la fase final de su concurso nacional de fotografía, en la sección GENTE. Pep está contento y con él, quienes compartimos el compromiso con el pueblo saharaui.




Jo continuo amb les meves cabóries però m'agradaria
que visitesiu a aquests companys.
Persones com ells aconsegueixen que,
el món, sigui millor.

No em deixeu cap comentari,
deixeu-els-hi a ells.

Gràcies.


En Pep hi diu la seva
Antonia
Olvidados
Caminando en el desierto

9 comentaris:

  1. Nomes deixarte anims per les teves cabories.

    ResponElimina
  2. Buenos días , nena, vengo a dejarte mis besos y abrazos, pasa feliz día reina.

    ResponElimina
  3. Ara soc jo la que et desitjo anims!!! que son dos dies, i que puguis fer net dins el teu cap..

    I no et preocupis que passaré per els blocs que apuntes.

    Molts petonets

    ResponElimina
  4. Menta, gràcies per la menció.
    Et deixo molts petonets, una abraçada i molts, molts ànims!

    ResponElimina
  5. Un petonarro gegant... i ple de tendresa!!! :)

    Somriu, eh?

    ResponElimina
  6. Preciosa, i m'encanta entrar i sentir...la Bebe, eh que és la Bebe???
    Petons!

    ResponElimina
  7. Ai, per cert, és una màquina digital normaleta, però que està bé, una Sony cybershot, em penso de memòria, que té 10 megapíxels i això la fa definir més les imatges. No et pensis, ella ho fa, jo sóc un tros d'ase, miro i clik! Després trio...

    ResponElimina
  8. Encara és possible un món millor?

    ResponElimina
  9. És una notícia amb certa esperança, gràcies per fer-la compartir! I esperem també d'altres bones notícies que ens puguis explicar... ja veus, no ens podem estar de dir-te alguna cosa, t'enyorem!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu