dissabte, 16 d’agost del 2008

Tiempo Pequeño

8 comentaris:

  1. El temps potser es petit pero tu ets molt gran. Com a persona i com dona, no pas de anys.

    ResponElimina
  2. Hola, reina, te deseo felices días y te dejo besos, nena :)

    ResponElimina
  3. M'encanta la Bebe, gracies per la visita al meu blog, estem en contacte, ja et tinc molt fitxada. :)

    Molts petonets bonica.

    ResponElimina
  4. Temps petit...instants de felicitat on es viu tota una vida... instants eterns...
    Cuida't!

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Mª Mercè
    quin es le cami....deixa que t'acompany que no es moment de que vagis sola.....
    Precios.
    fer cami amb algu...
    mils de petons sempre.

    ResponElimina
  7. el temps, un mal invent!
    el video un bon descobriment!

    ResponElimina
  8. Sort que hi ha dies per riure i dies per plorar, temps per viure!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu