diumenge, 17 d’agost del 2008

meme, meme?

Skorbuto m'ha passat aquest Meme per contestar:

Es el primer cop que participo en un meme.

Què significa meme?

1-Una pel·lícula.

La darrera que m'ha agradat, La educación de las hadas.

2-Una cançó.

Segons el moment, tot i que m'agraden quasi totes les de Dire Straits, es insuperable Imagine de John Lennon.

3-Un llibre.

Qualsevol de poseia de Miquel Martí i Pol.

4-Una cosa que et faci ràbia.

El que aparenta el que no és i a sobre oblida els seus orígens.

5-Una cosa que t'agradi molt.

Ara, res.

6-El teu plat preferit.

L'arrós, però només l'arroç. Els ingredients amb el que estant fets sempre els deixo pels altres.

7-Una beguda que t'agradi.

El mojito que fan al Paraigua, a Barcelona.

8-Una col·lecció.

Col.lecciono caganers, els del pessebre eh!

9-Una raresa.

No m'agrada haber d'anar a comprar roba.

10-Un desig.

Que la meva filla sigui feliç.







15 comentaris:

  1. aquest mojito de Paraigua es tindra que tastar...

    ResponElimina
  2. El llibre el comparteixo però el desig encara més!

    ResponElimina
  3. Com sempre passo "l'intemerata" per poder contactar amb tu, ara que per fi surt el teu blogg, ja no recordo
    què volia dir-te...Ah, si, he estrenat la llibreta d'apunts que
    vas regalar-me. M'ha anat molt bé
    per escriure apunts per la poesia
    que estic fent sobre l'eclipsi de
    lluna d'ahir nit.
    Vaig anar-men a dormir amb angunia...
    Ja el llegiràs, si ho vols. Adéu.

    ResponElimina
  4. MENTA
    Trobo molt dificil poder definir-me amb 10 cosas que m'agradin, o bè que em desagradint, sempre en deixaria, segur que mes tard em faria rabia.
    El que no entenc es el punt 5-una cosa que t'agradi molt, i tu contestas: ara, res.
    una abraçada.

    ResponElimina
  5. Bon Meme!!! has superat molt bé la prova!!!
    L'arròs sol? uf, jo no puc pas!! ha d'estar amb alguna cosa, sino el trobo molt i molt sosso!!

    Petons!!!

    ResponElimina
  6. Mª Mercè
    No se jo un Meme el veig com un "me" gusta, "me" disgusta....segur que no es aixo, pero a mi em fa gracia definir-ho d'aquesta manera.De totes maneras son curiosas las tevas respostas....
    Comparteixo al cent per cent, la nº 10, la felicitat dels meus fills, per damunt de tot.

    mils de petons.

    ResponElimina
  7. Molt respectuosament (com demanat), afegiré que vaig llegir, no em recordo ben bé on, que ens calgués dir en català: un mem. Mem o meme, de totes maneres, el misteri de l'orígen d'aquest mot queda total.
    No t'agradaria una cosa que t'agradés?
    Cuida't, maca!

    ResponElimina
  8. Bones respostes, sí senyora. Tot i que la de l'arròs no l'he acabat d'entendre. Vols dir que et menges l'arròs i deixes el peix i el marisc pels altres?

    ResponElimina
  9. caganers !!! ... d'haveu tindre obertes sempre les finestres, oi ??? ... bonica pose ... incordiant flaire ... salut

    ResponElimina
  10. Bon dia Menta, he passat per desijar-te que tinguis un bon dia.
    Jo sí que entenc que, ara, no t'agradi res. Però no t'hi amoïnis ja vindran temps millors. Sempre tornen.
    Comparteixo el desig de que els fills siguin feliços.
    Petons

    ResponElimina
  11. Hola, guapa, comparto contigo lo de arroz, hago lo mismo :)

    Besos y feliz todo , nena

    ResponElimina
  12. Realment, això de "meme" sona molt malament.
    Imagine de John Lennon és una gran cançó, i un himne a l'esperança.

    ResponElimina
  13. Realment, això de "meme" sona molt malament.
    Imagine de John Lennon és una gran cançó, i un himne a l'esperança.

    ResponElimina
  14. El que has dit de la teva filla diu molt :) salut

    ResponElimina
  15. veig que coincidim en algunes coses, com l'arròs i la roba.

    ;)

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu