dilluns, 11 d’agost del 2008

llapis de colors

Aquest blog forma part d' una comunitat.
Una comunitat plena de colors.
Una comunitat on el que vol entrar a casa, pot pasar.
Ja sabeu que no cal trucar avans d'entrar.

Aquest dies molts de vosaltres
sou de vacances.


Això fa que m'entretingui més
en d'altres blogs i fins i tot,
que en descobreixi de nous.

He vist que us agrada llegir llibres

i comentar-los,
a d'altres escriure poesia ,
la fotografia i la cuina,
bé, ara no podria anomenarlos a tots.

Menys mal que no tenim cap "manetes" ,
bé, poder si que en tenim algún que d' altre,
Striper, El Mòssen, és pensen que fan marevelles, he he
i us ben juro que les fan, per que mira que m'arriven a fer riure!

Qui també em fa somriure sovint és la Moni.

D'altres feu una veritable obra d'art amb la paraula i
la imatge, com el Cróniques.

Hi ha qui hi diu la seva, des de la perspectiva
que li han donat els anys, com el
Carles,
amb aquest escrit.

I també he vist molts que ESTEM força perduts,
desorientats, bé sigui per cabóries o
per manca de salut,
amb afegits d'inseguretats i pors,
com jo mateixa.

I llavors surt el Xexu,
i la Boira, i Instints, i el Cesc,
i la Bajoqueta, i la Irina, i la Martona,
i la Rita, i la Merike, i Onset,
i el Joan P., i la Cèlia, i la Carme,
i la Dianna_, i l'Estrip, i l'Antonia amb el Pep i el Martí,
i el Joan G., i el Víctor, i el Moi en companyia del doctor Sotracs,
i... segur que me'n deixo però és que en sou tants!!!

Tots d'una forma o altre,
més entenedora o més desdibuixada,
fem servir els nostres blogs
per mostrar part del nostre interior,
per podernos-hi arrivar,
per que ens poguin arrivar els qui ens llegeixen.

Aquesta és la filosofia del blog
i per això m'agrada.

Avui rius tú, demà ho faré jo mateixa,
aixì anar fent.

Pel respecte de cada un de nosaltres
en la forma i el contingut dels sentiments,
sentiments que deixem surtir a la llum
de la millor manera que podem o que sabem.

I
per això m'agradeu molt i
per això tambè, us estimo MOLT.

Queda dit.

la fotografia està treta d'aqui

22 comentaris:

  1. Encara hi ha qui roman a ciutat quan tots marxen ben lluny a passar uns dies de llibertat!!

    Avui he tornat de 3 dies a la Vall de Benasc, vam fer l'intent de pujar a l'Aneto, pero a mig camí me germana va dir prou.. enfi! el camí era prou dur! unaltre cop serà!!

    Com va per aquí??

    Salut!

    ResponElimina
  2. Etnre tots formem un món on ens mostrem tal i com ens surt. Gràcies :)

    ResponElimina
  3. es fa el què es pot, però està clar que és un espai secret per nosaltres, perquè per nosaltres pot arribar a ser molt íntim encara que ho llegeixin molts, i en el fons t'agrada saber d'altres, aprendre de lo seu, conèixer i sobretot, sentir-te molt millor.
    Gràcies!!!!!

    ResponElimina
  4. La sorprenent ciutat virtual dels blocs, on hi ha de tot i de tots colors i en qualsevol moment pots trobar nous veins i veines.
    Hola!

    ResponElimina
  5. Doncs sí, has fet la punta amb a mida justa, per això estem bé i ens llegim per això ens busquem i ens trobem en les paraules...

    Petons!

    ResponElimina
  6. Ja és això la catosfera, oi? Varietat ben diversa. Jo també sóc un navegador de blogs compulsiu i de vegades em provoca desassossec pensar que no puc llegir-ne, comentar-ne i veure'n tants com voldria.

    Podem ser ben optimistes amb la vitalitat dels blogs a la xarxa!

    ResponElimina
  7. Hola, bonica. He llegit el teu i m'ha agradat molt la filosofia del blog. Al lateral del meu blog, t'he deixat unes floretes per a tu, perquè perfumin les paraules del teu blog. Petonets.

    ResponElimina
  8. Mica en mica, aquest món crea uns afectes molt gratificants.
    Gràcies per ser-hi a tu també!

    ResponElimina
  9. I tant Menta preciosa i ballarica, ens perdem i ens trobem i és bonic saber que hi ha més humans com tu, diferents de formes i experiències, però amb pell sensible. I que, de vegades, els camins de la vida són pedregosos però si tu hi pots passar... jo també! I si hi ha un solet bonic al darrera, tots volem notar la seva escalforeta (sobretot a l'hivern!).
    Una abraçadeta bonica!

    ResponElimina
  10. Mª Mercè
    sembla mentida la cuantitat de blogs que circulent per aqui....no tels acabas mai, i moltes vegadas et fa fins i tot recança no poder llegir-ne i comentar-ne mes.
    Pero es que falten hores!!!.
    Es com un petit miracle poder comunicar-te i que algu et llegeixi...es massa.

    Mils de petonicos, reina.

    ResponElimina
  11. Es agradable encontrar a tanta gente maravillosa y poder compartir nuestros momentos, los que pasamos aquí y los de fuera.

    Yo estoy encantada de haberte leido, preciosa.

    Mil besos, nena :)

    ResponElimina
  12. Vacances? Uf!, jo les agafo com puc, ara uns dies, ara uns altres, vaja que vaig a salt de mata... I, vostè estimada Menta Fresca?... Quan fa vacances?

    ResponElimina
  13. Tot el que dius és la conclusió a la que arribem molts quan portem un temps per aquest món virtual. Jo puc dir que en el seu moment m'hi vaig sentir molt acollit per una quanta gent, i que és gràcies a ells que encara continuo i que he trobat el meu lloc. Perquè qui busca el seu lloc a la catosfera, l'acaba trobant.

    ResponElimina
  14. Som un mon multicolor, bonica la musica.

    ResponElimina
  15. Me gusta mucho la música que seleccionaste, en especial Bebe :)

    Pasa buen día, preciosa.

    Besitos :)

    ResponElimina
  16. es que circula cada personal ... salut

    ResponElimina
  17. dios nos cria i nosaltres ens arremolinem. merci per la part que em toca.

    ResponElimina
  18. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  19. Tots plegats ens fem companyia aquestes vecances. Som molta gent que encara voltem per aquí. Hi ha el de color groc palla, la de color vermell crepuscular, el de color verd granota, la...

    ResponElimina
  20. Gràcies a tots vosaltres per les vostres visites i per deixar-hi constància, m'agrada tant...

    ResponElimina
  21. Gràcies per la menció Menta.
    Molts petonets.

    ResponElimina
  22. Menta, t'he deixat un mem al meu bloc per fer-ho si et ve de gust.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu