divendres, 29 d’agost del 2008

em falta l'aire...

11 comentaris:

  1. Maca no he pogut veure el video, tu respira fons i no defalleixis. Una abraçada. petons.

    ResponElimina
  2. jo no he pogut aguantar-lo ni un minut...
    sons dissonants abufetejant les orelles...
    despropòsits...
    em falta l'aire i em sobra tot...

    ResponElimina
  3. Ainss, yo, bueno, la conocía, me dijeron cuando opiné que me parecía una porquería que tan sólo es una canción y que yo andaba falta de humor , que son unos cracks y tal y tal...

    Yo oigo cantar a un hijo mío esto y le doy un collejón (stop violencia que te denuncian los cabritos de los enanos)

    Seré retrógrada??

    Besos, cariño y forrÇa!!

    ResponElimina
  4. En fí.... jo el trobo patètic...

    ResponElimina
  5. M'ha sorpres veure aqui aquet video,
    clá que te quelcom de original.

    estic a prop d'aqui sempre.

    ResponElimina
  6. Buffff, de vegades quedo sense saber què dir...aquesta és una d'aquelles...

    ResponElimina
  7. Tinc que donar la meva opinió...?
    Això ,és una merda seca!!!

    ResponElimina
  8. Ving llegint altres blocs, i em sembla molt interesant el teu.

    Aquest video el coneixía, i em sembla prou fort per identificar a la juvent d'avui, increible però cert.
    La meva opinió:
    Es una pena però es la realitat oi?

    Petonets

    ResponElimina
  9. Lisebe, et puc garantir que la joventut d'avui, no te res a veure
    amb aquesta Bazofia !!!
    Menta ,jo dec ser de la Vella Escola,
    si et plau tu que ho reps, posa-hi
    una mica de filtre.
    Ahir jo escrivia sobre Ars Amandi d'en Ovidi , a aquesta gent se li podria pagar un curset de música i
    literatura.

    ResponElimina
  10. Mar,
    no és tant sols el so, sino el que diuen!!!
    DianNa_
    falta de humor? ya les daria yo "humor" a los que te contestaron! No eres retrógrada, para nada.
    Estrip,
    a mi aquestes coses en el fons em fant certa por.
    Joana,
    patètic i crec que s'hauria de prohibir.
    Xarnego,
    original? jo no li trovo.
    Zel, preciosa,
    i tú que veus canalla cada dia, oi!
    Carles,
    estic amb tú amic meu.
    Lisebe,
    El que es diu en el video és una realitat? si?
    Carles,
    si amic, tú i jo som de la vella escola, com jo dic, a voltes crec que no sóc de xe món!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu