dimarts, 26 d’agost del 2008

per ELLS, amb carinyo, pasa-ho!

Per estrany que sembli, el cantant Antonio Flores m'agradava força. No me n'amago mai.
La seva vida va ser curta i poder massa intensa, va tenir una filla a qui li va escriure una cançó, va col.laborar amb altres cantants com en Serrat, Ana Belén i el seu marit, amb en Sabina i molts d'altres.
Feia dies que tenia pensat aquest post però com ja he dit un munt de vegades, jo no en sé d'anglès. I vaig pensar en ell, per què no?
Aixì que vaig escollir unes quantes cançons i aqui us les deixo.
Haureu de triar el vostre nom i posar en marxa el reproductor, ja em direu que us en sembla, val? I no cal quedar bé, si no us agrada, endavant! que a casa tots hi podeu dir la vostra, d'acord?
I les noies que tingeu la temptació de triar i escoltar, m'agradaria que em deixeu escrit qui heu triar, us hi atreviu? Vaaaa que no és gens difícil.
Per cert, he triat els nois que venen sovint per casa, bé algún no gaire. Crec haver-ho encertat i espero no haver-ne descuidat a cap, si és aixì li agrairé que m'ho façi saber, si o si?
I espero que us agradin.
Ah! les cançons són les del reproductor que hi ha sota el vostre nom, d'acord?



per En Carles





Discover Antonio Flores!




l'hauràs de posar en marxa, val?

per En Striper






Discover Antonio Flores!






l'hauràs de posar en marxa, val?

per En Mossèn







Discover Antonio Flores!





l'hauràs de posar en marxa, val?

per En Víctor, a la seva nena








Discover Antonio Flores!





l'hauràs de posar en marxa, val?

per En Jordi del Cróniques








Discover Antonio Flores!





l'hauràs de posar en marxa, val?

per En Xexu








Discover Antonio Flores!





l'hauràs de posar en marxa, val?

per En Descric, no l'estripis, val?







Discover Antonio Flores!





l'hauràs de posar en marxa, val?

per En Cesc








Discover Antonio Flores!





l'hauràs de posar en marxa, val?

per En Joan G.








Discover Antonio Flores!





l'hauràs de posar en marxa, val?

per L'Estripanits








Discover Antonio Flores!





l'hauràs de posar en marxa, val?

11 comentaris:

  1. L'Antònio Flores m'agradava fins i tot a mi, perquè tot i la família que tenia, ell feia una música diferent.

    Gràcies per pensar en mi, la cançó que em proposes no l'havia sentit mai, però no sona gens malament. La sentiré uns quants cops més per acabar d'agafar-la. Però això de mi habitación no faria més per la Núr?

    Ara m'agradaria que em diguessis tu què t'ha fet assignar-me aquest tema precisament.

    ResponElimina
  2. Avui sembla que alguna cosa no funciona i no puc escoltar la cançó. Ja ho tornaré a provar demà. Gràcies de totes maneres, l'Antonio Flores té cançons molt boniques i m'agrada el poc que he sentit d'ell.

    ResponElimina
  3. Menta!
    Quin post més divertit!
    Amb el que m'agraden els jocs!
    Jo em quedaria amb la de l'striper! (la cançó,eh?)
    Quan en faràs un d'igual per les noies?
    ;)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Hola Menta,

    Molt original. Saps una cosa ?
    m'agrada aquest Antonio Flores. Sobretot la canço a la seva filla. En te d'altres que no recordo el titól.

    Una abraçada

    ResponElimina
  5. A mi també m'agradaba l'Antonio Flores i la seva germana la Rosario.
    M'han regalat un CD d'ella, de versions, i també canta una del seu germà, boníssima!

    ResponElimina
  6. Si que m'agradat la cancço que has elegit pero la que li canta a la seva filla destila tant de sentiment.



    "Y no olvidaré,
    Aquel olor a vida en tu piel,
    Nada más nacer."

    ResponElimina
  7. Ho sento, tallaré el rotllo i diré que a mi no m'agrada l'Antonio Flores (ni variants) :P
    Tot i així el joc molt original ;)

    Un petonet!!

    ResponElimina
  8. Ets única Menta! Com els cuides...!
    (Ei, jo reconec que tenia un què..., l'Antonio, vull dir!)

    ResponElimina
  9. Venia pensant en el teu post... per a les noies em venen al cap... bebe, luz casal, rosana, potser mecano...
    jejeje...només són idees... no et vull donar feina, eh?
    un petonet...

    ResponElimina
  10. Coi catxis de l'aclaracio de la Mar jo qure ja , Bé jo venia a dirte que a casa meva tens una coseta.

    ResponElimina
  11. si que va tenir una vida corta si,
    es una pena.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu