dilluns, 25 d’agost del 2008

dels seus als meus hi ha diferencia?

Notícia a la televisió, la meva i poder també, la vostra.

Comença la campanya escolar 2008/2009 i els pares heu de comprar el material necesari "per començar" l'escola.

Fan una série de sumes de llibres, material i altres estris i resulta que a Espanya, surt el cost per nano, per uns 535,00 eur.
Però ves per on a Catalunya, surt el mateix material, per uns 635,00 eur.

Jo que sóc molt ignorant en aquesta materia, no en material escolar i tot això no, que durant vint anys he dut "jo soleta" a una xicota al col.legi i sé el pa que si dona, si no en el per què ha d'haver-hi aquesta diferéncia.

M'ho podeu explicar?

Gràcies!
del blog de Jordi Vargas.

13 comentaris:

  1. Es que es pensen que els catalans som mes rics.

    ResponElimina
  2. i a depèn de quines comunitats no paguen els llibres... en diuen solidaritat

    ResponElimina
  3. Nena, tengo 4 en edad escolar jajajaj

    Voy a hacerme trenzas las venas aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



    VENDO EL BLOG !!JAJAJAJ

    Besosssssss

    ResponElimina
  4. Perquè som rucs... la culpa és nostra. Ho permetem.

    ResponElimina
  5. Hola menta fresca jajaja, no tinc cap mena de problema en que la gent faci servir les meves fotos sempre i quan facin com tu, demanar permis i dir m'ho, per cert gracies pels teus comentaris, tens un blog força interesant, tornaré si no t'importa.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Jo t'asseguro que per més càlculs que facin, no costava això, ja que a casa les coses duraven d'any rere any, i no fèiem anar llibres a la meva escola. Així que si alguns baixem la mitja, altres l'han de pujar, veus que bé?

    ResponElimina
  7. Alló del burro català té força sentit. No et sembla?
    A més, això de que els llibres canviín cada any és un negoci inventat per afavorir determinades editorials.

    ResponElimina
  8. diuen que ara ho arreglaran, han de negociar quan s'asseuran a negociar per negociar un negoci que ja va ser negociat. Parlo del finançament eh!

    ResponElimina
  9. Si, val, d'acord, tot això ja ho sabia però, no m'expliqueu el perquè !!!

    ResponElimina
  10. Hola Noia a casa meva tens una cosa per tu.

    ResponElimina
  11. Oh no, ha canviat la música! Recorda el nom de la cançó que tenia abans? He estat intentant recordar-me si era alguna cosa també en anglès. Era excel·lent!!!

    ResponElimina
  12. No sé perquè aquesta notícia, que desconeixia i no tinc ni "flowers" del perquè, no em sorprèn...

    ResponElimina
  13. Doncs de la mateixa manera que aquí paguem peatges per moure'ns i tenim un IPC més alt que allà.

    Perquè amb el que nosaltres paguem de més els altres poden pagar menys.

    És el fet diferencial. Cornuts i pagar el beure.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu