dissabte, 5 de juliol del 2008

el meu cor em parla


Seguiré fil per randa la geografia del teu cos,
però no podré estar a l'alçada del que esperes.
El meu cos ja no és el que era,
mil agulles el malmeten
s'ha tornat feixuc i pesant i em corseca,
poder no tindràs paciencia.
Però jo sempre et faré costat
malgrat tempestes,angoixes,
pors i desconsol,
si em vols estimar aixì.
Sempre que els dos siguem un de sol,
respectant la nostra identitat.
Com l'oreneta vegila el seu niu,
que ningú em gosi de malmetre el nostre,
aquí si, el meu cap va molt depresa,
i com ella, defenso a mort.
No tinguis por amor meu,
no tinguis por.
Tú hi poses el temps i la força que no tinc i la teva estima envers a mi,
jo hi posaré tota la tendressa i el coratge que ens calgui,
tot per tú, si mai et trovo,
si mai m'acceptes tal com sóc,
si t'hi atreveixes.
No serà fàcil,
ho saps?
Però l'un al costat de l'altre,
ens en sortirem segur.
M'agradaria poderte dir
que t'estimo.

la fotografia es presa des de la finestra de casa meva,
aquest matí,
l'escrit es meu,
d'ara al vespre,
sola i amb les habaneres de Calella
de fons(TV3)



21 comentaris:

  1. Si que t'agraden les orenetes.

    salud.

    Xarnego.

    ResponElimina
  2. Qui es resistira aquestes paraules plenes de força i sentiment.

    ResponElimina
  3. Ostres que feien les havaneres avui ja? espero que el trobis i et tracti com et mereixes o li pego eh! una abraçada i gràcies per tot, estic bé... fent vida familiar, descansant... petó!

    ResponElimina
  4. Bon dia Maria Mercè. Et torno la visita que tu em vas fer ahir. T'aniré llegint...

    ResponElimina
  5. Caram, quina punteria amb la càmera per agafar-les en ple vol!

    ResponElimina
  6. Preciós i un`pèl tristoi, si més no, m'ho sembla, enyorat? melangiós?
    Tal li fa, és bonic...

    ResponElimina
  7. Un cor ple d'amor preparat per rebre'n més i més! Un bonic poema ple de sentiment i esperança, amb un pessic de melangia!

    ResponElimina
  8. Mª MERCÈ
    No cal que busquis, l'amor et trobara a tu.
    Tal com ets es com t'estimara.

    petons, sempre.

    ResponElimina
  9. Mª mERCE
    Em sap greu que t'hagi molestat que fes referencia al comentari deixat per un altre.
    Sento que tenim vidas paral-lelas, et podria dir cosas que ni tant sols pots imaginar...pero cadusqun porta les coses com pot o com el deixent.
    Ara mateix trec l'entrada, no volia pas que et molestesis.

    petons per tu.

    ResponElimina
  10. Mª Mercè
    per cert no puc entrar a l'adreça que m'has deixat.
    petons.

    ResponElimina
  11. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  12. Em sembla que el cor batega encara com cal, i això de la esquena, vaja! tots tenim els nostres problemes, d'esquena o no. El mal d'esquena no ha estat mai una contraindicació al amor, que jo sàpiga. I sobretot, el mal d'esquena no és incurable al segle 21. O vaig errat?

    En tot cas, un dia no et contentaràs del teu escriure, per bonic que sigui, i sí, és molt bonic. Més simplament, li diràs allò que has de dir-li.

    ResponElimina
  13. Hola Mentafresca! fa dies que et veig voltant com una oreneta per blogs amics i avui m'he decidit a entrar al teu món particular. M'agrada molt aquest espai i tot el que hi escrius, em temo que em tindràs per aquí més sovint!
    Ah, i de ben segur que trobaràs a la persona... paciència, les coses que valen la pena costen de trobar!
    una abraçada!

    ResponElimina
  14. Hola Menta,

    No m'estranya que fesis aquesta poesia. El ritme de les habaneres es així, melodiós, sensual.

    Molt maca la teva declaració. Puc entendre'l perfectament.

    Cuidat molt

    ResponElimina
  15. bastant tristot i tendre a la vegada

    ResponElimina
  16. A tots ens arriba el nostre moment, i tu el tindràs. La imatge no és gaire maca jeje (no t'ofenguis eh? però millor veure un bon paisatge des de ca teu no? jeje) però l'escrit és preciós.

    Petons!!!

    ResponElimina
  17. instints,
    és el que hi ha.
    deric,
    encertat
    horabaixa,
    com a Calella, enlloc
    iruna,
    ben vinguda
    joan,
    si arriva, si
    martona,
    ai senyor aquesta dona!
    cèlia,
    l'han fet malbé
    zel,
    trencat
    víctor,
    ara esmorço amb elles ;-)
    mossèn,
    siiiii
    miquel,
    ben vingut
    cesc,
    no puc dir més de tu...
    striper,
    d'entrada ningú, ara...
    xarnego,
    m'encanten
    gràcies a tots els que em veniu a veure

    ResponElimina
  18. Ep!, benvoguda Menta Fresca, que la vida està aquí, al costat nostre, així que l'hem de prendre...

    ResponElimina
  19. Hi ha lectures que em superen, em posen la pell de gallina, i em provoquen una cascada d'emocions. Llegir-te mentre sentia al sr. Donés m'ha fet arribar a aquest estat. Un petó!

    ResponElimina
  20. Quin text més bonic. Esperançat i desesperat alhora.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu