divendres, 9 de maig del 2008

pregunta als blogcaires amics


teniu alguna idea del per què de cop i volta, quan entres de nou al teu blog, veus que aquest ha canviat?
li falten gadgets que li habies posat i d'altres han canviat de lloc?
us ha pasat alguna vegada?
per què?
com ho puc arreglar?
agraeixo per endavant les vostres propostes.
sabeu, se us estima en aquest blog, de tot cor.

entre d'altres hi tenia el comentari comparatiu entre la pena que no compleix un maltractador i la pena que compleix un noi de nom Franki per haber despenjat una bandera espanyola d'un ajuntament, el primer camina lliure pel carrer i el segon es a can brians.
també hi tenia música, la recordeu?
i el premi que m'habia entregat amb tanta tendressa, l'stiper.....snif.

13 comentaris:

  1. Doncs aixo no tindia per que pasa quant i posas alguna cosa es tenen que guardar dos cops els canvis. Tambe t'aconselo que canviis la teva contrasenya. I si la justicia es xauxa.

    ResponElimina
  2. L'únic que alguna vegada m'ha desaparescut i després tornat a aparèixer tot sol són els videos de YouTube que tinc al blog.
    Sento no poder ajudar-te molt.

    ResponElimina
  3. censura? no ho crec!
    mira't a la llista dels escrits que tens. A veure si hi és i que no estigui com a esborrany.
    A mi no m'ha passat mai.

    ResponElimina
  4. hola!! gracies pel teu interes en el meu blog. la veritat es que no he trobat cap text del meu blog que poder enviarte. normalment son bastant locals. L´altre dia parlava d´una festa que va haver al poble. una abrassada

    ResponElimina
  5. Em sembla estrany, i jo tampoc crec a la censura. Mira-t'ho bé, ves a veure a Panell, format: no hi trobes les teves ovelles perdudes? Es possible que s'hi trobin amagades perquè mal posades, no sé. Verifica-t'ho i diguis-nos el resultat!

    ResponElimina
  6. si obres el teu blog amb el teu compte obert qualsevol cosa que toquis pot ser modificada... veuràs que hi apareixen una mena de clau anglesa... pot ser que sense voler ho hagis canviat de lloc o esborrat?

    ResponElimina
  7. Ni idea però aniria canviant la contrasenya perquè ja se sap...

    ResponElimina
  8. MENTA FRESQUETA
    Be de vegades sembla que les coses no hi son, pero despres tornant al seu lloc....al menys a mi em pasa aixi.

    POts venir sempre que vulguis a esmorzar a casa meva, ja saps, quan vulguis et dono l'adreça....et pot venir de pas.
    petonicos , per tu dolços i tendres.

    ResponElimina
  9. Hola menta... doncs com podràs imaginar, jo encara no en tinc ni idea de tot això, però he volgut passar per aquí per agraïr-te que visitessis el meu blog, que acabo d'estrenar. Gràcies doncs i ens anirem "veient".

    ResponElimina
  10. Hola de nou! abans t'he deixat un comentari al post aquell de a rey muerto rey puesto.
    Doncs no, això no m'ha passat mai però que la barra de menús es desmarxi, sí. Normalment la culpa la té alguna foto massa gran o algun java scrip.
    Aniré passant per aquí menta freca.
    Salut!

    ResponElimina
  11. A mi m'agradaria no creure en la censura... però tot és possible!! de fet hi ha documents de televisió fins i tot on podem veure com els Mossos d'Esquadra segueixen d'incògnit, joves actius com en Franki, i d'altres... en particular el documental que vaig veure era d'un noi de terres gironines, que fins i tot van entrar a casa seva van registrar-ho tot i se'l van endur aplicant-li la llei antiterrorista... així que extranyar, no m'extranyaria...
    és allò de que "qui és mou, sent les cadenes"

    Apa;-)!!

    ResponElimina
  12. Això és culpa dels follets informàtics que viuen dins l'ordinador i es mengen les cosetes.
    Ja els hi deixes un plat de menjar i aigua a la nit?

    ResponElimina
  13. Per a mi passa moltes vegades. Avui he perdut una cançó. Les fotografies desapareixen. La cosa més difícil és allò els molt pocs comentaris que aconsegueixi, he perdut dos d'ells. Jo llegits i acceptat però mai no arribaven en el meu blòg.. Res no és perfecte, fins i tot Blogger. Unes altres coses que puc retornar una altra vegada, els comentaris no. Però com el meu amic estimat Joan deia: Aquest no és Darfur.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu