diumenge, 11 de maig del 2008

En Martí


a veure, venen dos dies de festa i tots desapareixeu, val.
dons demà quan torneu jo seré camí de la ciutat que veieu a la fotografia a veure si trovo al Marti (el teu Marti, Jordi), a veure un vell conegut i escampar una mica les boires que porto al damunt.....com diu una blogcaire de per aquí, a veces, pasa.

per cert, tornant al tema dels refranys que si tenen o no tenen traducció, per si de cas, el diré en castellà per que tots ho entenguin:
"es de bien nacido, ser agradecido" dons gràcies Frank.

20 comentaris:

  1. Una bonica foto de Les Escaldes. Espero que et vagi bé per Andorra.

    ResponElimina
  2. Vengo a devolverte la visita. Como no hablo catalán -ni siquiera en la intimidad- me tendré que tomar con calma estas visitas, pero creo que merecerá la pena.
    Por cierto, Frank es todo un tipo y un caballero.

    ResponElimina
  3. Segur que amb paciència, trobaríem equivalències a qualsevol refrany: si no literal, amb el mateix sentit. Et serveix aquest?

    ResponElimina
  4. On vas??? no reconec la ciutat! en Frank és un senyor!

    ResponElimina
  5. Ah ja veig que ets del Barça i et cal escampar nubols negres mes que boires.

    ResponElimina
  6. ei nanos, gràcies per la visita!
    francisco, ja haré alguno que otro en castellano para que puedas entenderlo.
    víctor, gràcies pel suggeriment.
    jordi, sobren les paraules..;)
    cesc, es andorra (les escaldes) i si, en frank es un senyor...esperem que ara tot continui igual en aquest aspecte.
    striper, tant de bo les nuvolades fosin només aquestes.
    un petó a cau d'orella per tots.

    ResponElimina
  7. No m'agrada el futbol i no entenc massa les passions que desperta però hi estic d'acord: en Frank és una bona persona i molt educat. Tant de bo, alguns personatges que es mouen en aquest món en prenguessin exemple.
    La foto de l'arc de San Martí, preciosa. Encara me'n recordo de quan jugàvem a veure'l als tolls després de ploure.
    Bona estada al país dels Pirineus!

    ResponElimina
  8. en Frank es tot un senyor. Ara a veure si treuen uns quans dropos que te el barça que tota la culpa no es de l'entrenador...ei que consti que no soc futbolero

    ResponElimina
  9. L'escrit sobre Castellolí i que m'han publicat al programa de festes amb "alevosia", el vaig penjar en el meu Blogg amb el títol
    Remembrances primeres de Castellolí
    en el meu Post del 9 del 11 del 2007.

    ResponElimina
  10. en Frank aquest diuen que es bona persona, amb això no estan afirmant potser que els altres son males persones?

    ResponElimina
  11. Hola Menta, he entrat a tafanejar una mica i m'ha agradat el que he vist fins ara (tanbé les "condicions" d'ingrés). Comparteixo amb tu aquest sentiment pel Rijkaard. T'aniré llegint.

    ResponElimina
  12. I do, què haig de fer, jo que no hi entenc ni bri de futbol? Sumar-me al reconeixement d'un home que sembla que ha estat un senyor i no ha emprenyat gaire. L'haurem de ficar en el Museu del Barça, ara que van curts de trofeus.
    Salut.

    ResponElimina
  13. Ah! I preciós, el sr. Martí. La darrera vegada que el vaig veure va ser sobre l'Estret de Gibraltar, com si fes un pont.

    ResponElimina
  14. Bon viatge!!! Torna-nos en forma, que t'estem esperant !!!

    ResponElimina
  15. Per començar, avui en seré un discrepant. Jo no sóc cap futbolero
    A mi en Franck me la porta fluixa i
    quan el meu gendre, m´ha dit que d'imdenització cobrarà tres milions
    d'euros m'he escandalitzat. Ja sé que és un Club privat, però tot això és un escándol. Ens hauriem de preocupar d'altres coses més punyents

    ResponElimina
  16. Penso queja he solventat aquell tema tècnic... t'aniria bé comprovar que així és?

    Salutacions i si... en Frank R-com s'escrigui- a mi també em "cau bé". Tot plegat globus mediàtics que asvaloten el galliner.

    ResponElimina
  17. T'he deixat el premi: brillante weblog al sàharaponent.
    Petons

    ResponElimina
  18. S'acaba l'era Rikjaard (o com s'escrigui) i ens endinsem en el desconegut... Tinc la mateixa sensació que quan va marxar en Jordi Pujol.

    Per cert, enhorabona pel premi al bloc!!

    ResponElimina
  19. Espero que hagis escampat les boires que portes al damunt i que tot hagi anat molt bé

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu