dijous, 29 de maig del 2008

gràcies


m'arriven comentaris vostres deixats en el meu blog de que em troveu a faltar els meus escrits, a mi !!!


ostres, que bonic que em digueu aquestes paraules i que desperti aquests sentiments i més en persones aparentment desconegudes totalment per mi........


no puc dir res....


no vull dir res....


ja veus, de casa ningú es preocupa de mi.


a la feina els hi tinc dit que haig de venir a treballar cada dia, que si un dia no vinc i no he avisat, cal que truquin a ...........

10 comentaris:

  1. oh! doncs ja saps que has de fer. Aquests aromes de menta que no es perdin.

    ResponElimina
  2. Menta fresqueta, un petó ben fort!

    ResponElimina
  3. Es que som un veinat virtual pero amb bon rotllo i es clar que et trobem a faltar reina.

    ResponElimina
  4. diga'ls-hi que em truquin a mi, si vols...
    no tinc ascensor, però sí un tramet d'escales per accedir al primer pis de la casa antiga on m'estic, amb aquest jardinet que potser ja has vist per ací...
    quin veïnat nena!!

    ResponElimina
  5. Avui fa bon solet i tots et fem companyia, tota la que tu ens dones...així que ja veuràs com aviat podràs tornar a sorprendre'ns amb alguna història brillant, tendre i sorprenent.
    Una abraçadeta mimosa!

    ResponElimina
  6. Com pots dir que ets sola, que tens la meitat de la catosfera als teus peus!!!!
    No diguis res i que ens tornis en forma, ens manques.

    ResponElimina
  7. Quan la gent tasta les coses bones, de seguida les troba a faltar :)

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies nou veí!

    m'han fet molta il·lusió els teus comentaris!

    I doncs si a tu t'agrada també rebre'n, simbiosi!!

    Katrina

    ResponElimina
  9. MENTA FRESQUETA
    Com que ningu de casa et fa cas!!!!no sabent el que tenen.
    Nosaltres estem descubrin una persona maravellosa, que en dona molta alegria de poder llegir i que si se que no estas be, jo em sento tambe malament, o sia que molts d'anims i endevant, que la tramontana no podra amb nosaltres...

    petonets, sempre.

    ResponElimina
  10. Hola Menta,

    Es curiós oi això? A mi em dona molt que pensar. La virtualitat m'agrada però fons a cert punt. Això de nomès conèixer gent virtual queda com incomplert.

    Molts cops m'identifico molt amb algú que escriu per aquí i m'entren unes ganes enormes de coneixer personalment.

    Anim !!!!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu