dijous, 29 de maig del 2008

Los Diablos - Fin de semana

dons això.............

8 comentaris:

  1. no per res però com algún de vosaltres ja he vist que dieu :bon finde.........coi i nomes estem a dijous, jo divendres treballo!!!

    ResponElimina
  2. A ballar s'ha dit :) l'he encertat ara? :p petó

    ResponElimina
  3. Menta, gracies per haver penjat aquests vídeos. Gràcies per haver-me fet tornat per uns minuts a aquells temps...els amics, l'institut, aquelles rialles per tot i per no res.
    Per molts anys a la Dolors. Continuarem cercant aquest lloc per estimar i somiar tots els caps de setmana.
    Petons

    ResponElimina
  4. Encara que ella no ho sap, esteu tots convidats... espiritualment... a casa per celebrar el cumple o aniversari de la Dolors, alies Doulos, que és com l'anomena un amic nostre francès de La Normandía.
    De totes maneres, prop de 20 o
    serem,i entre fills (4) gendre (1) nets (4)joves (2) cunyada (1) filles de cunyada (2), Company de filla(1) i diversos espècimens. Ahhh !! la Dolors i jo, suposo que hi serem .De fet a mí l'avia no m'ha convidat.Vosaltres creieu que tincde ser-hi??
    Moltes gràcies a tots i totes. Mònica, tu no pots faltar-hi !!!

    ResponElimina
  5. MENTA FRESQUETA
    Coi, jo traballo inclus avui....pero aixi i tot, bon finde per tots.
    M'en vaig corrents que ja arribo tard,jajajajaja.

    petonicos, sempre.

    ResponElimina
  6. Ui, eren els meus prefes de petitona! La meva cosina i jo ens vam declarar "Las diablesas", agafàvem una escombra i ens posàvem a cantar com unes boges... Un rayo de sol, oh, oh, oh!

    ResponElimina
  7. Quan en Jordi tenia un any escàs,per
    Sant Joan vem anar a passar un pont
    llarg a Alins, a la Vall Ferrera.
    El poble és preciós, però no hi havia
    cap mena de diversió, excepte les truites que l'amo de la fonda anava
    a pescar abans de sopar i ens crospiem immediatament. Després de sopar a la plaça del poble, davant l'església hi havia una "màquina tragadiscos", que entre altres cançons hi havia "un rayo de sol...
    Oh, Oh, Oh..." D'un temps..."

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu