dissabte, 13 de setembre del 2008

he esperat un any


Tardor a New York

Saps?
No vals la pena
li diu winona al richard...

Sí, jo també ho penso,
El temps m'ha donat la raó.

Em vàres dir que seriem amics,
que no deixariem de veurens.

Volia mantenir el contacte amb vosaltres tres.
Sé gràcies a qui, però no sé el per què no ha estat aixì.

Tu ho has decidit sense jo poder dir-hi res.
Com molt bé dius i fas,
"agua que no has de beber,
déjala correr".

Ets un home d'èxit, la vida et somriu, ho tens tot al teu favor.

Tu continúa jugant a golf.

Jo continuaré vivint, al menys ho intentaré.



4 comentaris:

  1. La millor expressió, aigua que no has de beure...
    A la porra!!!!
    Jo dic sempre, que m'he passat un munt d'anys pidolant segons quines amistats...
    Ara no, rotundament, qui vulgui venir, que vingui, d'aquí a allà hi ha exactament el mateix trajecte, per tant...bon vent i barca nova!!!!

    Petons!
    (has vist quines dues joies m'acompanyen????)

    ResponElimina
  2. Bon dia menta fresca.
    Si el que sigui t'ha deixat de banda, pitjor per ell.
    Petons

    ResponElimina
  3. Por qué no se retiran a tiempo? no soportan perder? hasta dónde son capaces de llegar?

    Estoy cansada....

    Besos, cariño

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu