dilluns, 7 d’abril del 2008

tarda de plujes diverses

he anat a ca'l barber, a mi m'agrada dir-ho aixì ja que a banda de pendre't el pel també ho fan amb el calers però ja m'ho deia la meva iaia, per presumir s'ha de patir. Bé, el fet es per un senzill tall "de puntes" el que tant sols m'han deixat han estat les puntes. Sort que aviat arrivarà l'estiu, mentre intentaré pasar desapercebuda.Pensaba que aviat s'acosta sant jordi i aquest es un dels tres dies de l'any que m'autoconcedeixo vacances, això vol dir voltar, veure llibres, regalarne algún, ai, això es el que volia explicar. No exposaré ara la meva vida que no toca però fa massa que paso el sant jordi sola i pensaba, ja que has trovat aquest lloc on se'm permet dir el que penso i el que, a l'hora, m'agradaria de compartir, necessito d'expresar el més rotund desencís envers a algú a qui li he proposat de regalar-li el llibre pel dia de sant jordi i ni tant sols ha contestat. Ahir vaig sentir en una pel-licula que " si algú pensa en tú i t'escriu, bé es mereix ser llegit i contestat" i es que darrerament per mes que escric personalment a força gent, no sé si s'haurà posat de moda o que, però ningú contesta; jo sempre ho faig, no costa gaire, simplement si voleu una qüestió de cortesia o educació, diem-ho com volgueu. Bé, la proposta queda feta.
Fora plou i uns vailets donent encara voltes a la plaça que veig des del finestrall.
Aviat hauré de marxar del meu pis, però d'això ara no amb trovo amb forçes per parlar-ne. Hi tinc una casa a la vora on les orenetes hi fan niu i amb paciencia, quan tenen cries, tota asseguda en el meu sofà (fa poc que l'he comprat) veig com atzaroses no paren ni un moment de dur el menjar per les seves cries, sento els seus xiscles de bon mati i al capvespre; sempre m'han agradat les orenetes.
Es va fent fosc i aviat hauré d'encendre el llum, no m'agrada d'escriure amb llum artificial, trovo que perd el seu encant. Gràcies als que em llegireu, us desitjo una bona vesprada.

1 comentari:

  1. Que heu fet neteja, mestressa?
    On heu desat els contes macos?
    I que hi fan els draps bruts al rebedor?

    Heu d'airejar, que encara se sent una fortor de partícula...

    :)

    Sense conya: ok, ok. Tota la raó. Feina feta.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu