dilluns, 7 d’abril del 2008

pels que us agrada el ben pla......

"Les crítiques que se li han fet sobre la seva manca de sentit pràctic l’enerven. Se’n defensa recordant la poca consciència que hi ha en el món –en aquest món incompatible amb les persones honrades. I això és cert: hi ha ben poca moralitat en aquest món. Però potser si es té un sentit moral tan primmirat val més entrar en un convent o quedar-se a casa. Hom pot divagar sobre els orígens de la moral de fora dels afers estant. Fer-ho des de dins és perillós i arriscat. És evidentment desagradable, però quan s’és al ball s’ha de ballar."

http://elquaderngris.cat/blog/?p=35

2 comentaris:

  1. M'he mirat gairebé tot el blog (he obviat els textos que m'han semblat -llegits endiagonal- que tocaven altres temes que ara no m'interessen) i he notat una curiosa evolució: a mesura que passa el temps augmenta el pessimisme, o dit d'una altra manera, es redueix l'esperança.
    Estic gairebé d'acord amb en Josep Pla: "quan s'és al ball, s'ha de ballar" però a la vida hi ha moltes músiques. Menta fresca, ningú t'obliga a ballar sempre el mateix so. Només tu mateixa.
    M'agradaria veure't ballar amb una altra melodia quan entri de nou al teu blog.

    Jaume Viladric

    ResponElimina
  2. Que cadascú la balli com vulgui, o com pugui!

    Una abraçada, que demà sortirà el sol.

    Incha Allah.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu