dimecres, 30 d’abril del 2008

open


bon dia, que tal?
vinc a recollir les entrades per divendres al village .....
glop glop glop....
està be?
si no pateixin, darrerament em pasa sovint, cap problema
glop glop glop...
un moment d'espera mentra arriva l'ascensor, clink!
em poso les olleres de sol, em penso que aixi no em veuen.
un senyor s'aparta...
la dona em mira amb pena...
per fi es talla.
jo enfilo directe cap al domicili del client.
driiiiing, si? el senyor? si, un moment.
en mà si us plau, gràcies.
i glop glop glop....
driiiiing, si? el doctor? si pasa.....
res, analítica, temps de coagulació, bla bla bla.
glop glop glop...
millor, oi? si, millor
la setmana que bé tornes, una cremada amb làser i tot resolt.
i em ferà mal doctor?
no, ja t'ho arreglaré, m'hi afegeixes 60 euros i cap problema.
ara no sé si em fa mal el nas avans d'hora o els 60 euros que m'acaba de fotre!

6 comentaris:

  1. Comprovat, anar al metge té efectes secundaris i acaba provocant mal... a la butxaca.

    ResponElimina
  2. O pòtser amb la inflacio seran 80 Eh.

    ResponElimina
  3. En pots donar gràcies, però no ho deixis aixi...si tens temps, vés a veura l'inspector mèdic i fes la corresponent denúncia ò queixa. Jo en sóc un defensor de la sanitat pública, però per fer-la funcionar bé ens hem de rebelar. Ells han de saber que no som estúpits...de totes maneres amb les vegades que els he necessitat realment m'han funcionat molt bé.

    ResponElimina
  4. Carles, es un metge d'una mutua privada que clar, com tot cal llegir aquella lletra tant petita que ni la lupa pot amb ella. O sigui, fer-ho com diuen ells fa pupa i si no toca rascar-se la butxaca. Es una qüestió de pressa, llarg d'explicar aqui.

    ResponElimina
  5. M'explicaràs un dia això dels glop, glop, glop? És que cauen més enllà de les meves competències llingüístiques...
    Ah! i dels metges, a vegades, val més en veure més d'un.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu