dimecres, 2 d’abril del 2008

curiositat


avui he llegit això i la meva pregunta es al final................

Marroc es un dels principals socis econòmics del nostre país, té una població de més de 30 milions de persones i una economia amb creixement sostingut que als darrers anys ha crescut un 12,5% i ha atret més de 4.150 milions de euros d’inversió estrangera en aquest mateix període. En aquest moments hi han més de 1.000 empreses espanyoles ja establertes en sectors que estan despuntant principalment entre d’altres els relacionats amb les telecomunicacions, enginyeries, turisme, construcció, medi ambient, agrícola, i infraestructures.

en quina superficie?


aquest text no es tret de cap cambra de comerç, és d'un petit escrit que m'ha donat avui la meva empresa, i tenia curiositat tot sabent la gran extensió del pais i la seva fisonomia, res mes.
fotografia de la meva filla gemma, fa un munt d'anys, quan en tenia 14.....

3 comentaris:

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu