dimecres, 2 d’abril del 2008

la mort i els qui la vetllen

avui he tingut una agradable sorpresa.
m'ha arrivat un mail d'una particula d'un atles que no esperaba, m'ha agradat, ves per on; això ha de ser bo.
talment ha estat correcte i amable, dificil de trovar avui en dia, suposant naturalment que sigui real i autentic, jo ja m'entenc.
també al metro de la linia verda he tingut una xerrada d'alló mes interessant amb dos xavals de trenta i tants que venien de la uni........sobre noies, rel.lacions, mentides amagades, sorpreses desagradables i aquestes coses; ha estat força interessant i mes pel fet que tres desconeguts hem sigut capaços de mantenir una conversa d'allò mes versenblant i coherent sobre fets que per sorprenents semblen fins i tot irreals i imaginaris, ni que fossin trets de futurs guions de pel.licules o apunts per algún llibre.
tot això despres de no haver pogut resistir la temptació del té amb llet i un tros de pastis de müesli......mmmmmmmm

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu