dimecres, 2 d’abril del 2008

no em diguis fins aviat "espero", digues fins aviat!

«La mort sempre és al camí, però el fet que no saps quan arribarà sembla fer-nos perdre de vista la finitud de la vida. És aquesta terrible precisió el que odiem tant. Però precisament perquè no sabem, ens avesem a pensar en la vida com un bé inexhaurible. I encara així, tot passa només un cert nombre de voltes, i en nombre ben petit, realment. Quantes vegades recordaràs una certa vesprada de la teva infantesa, algun capvespre que forma tan profundament part del teu ser que no pots ni tant sols concebre la vida sense ell? Potser quatre o cinc vegades més. Potser ni tant sols tantes. Quantes vegades més veuràs enfilar-se la lluna plena? Potser vint. I encara tot sembla sense límits.»
venint d'una particula estranya es massa proper, m'espanta.
saps? la mort es massa present en la meva vida, fins i tot ara no se de quin costat estic, m'hi estic millor amb ells que amb vosaltres, ves qui ho diria!

1 comentari:

  1. Fins aviat, espero: L'espero és l'afirmació del desig de tornar a rebre notícies aviat,i no pas la consideració de la possibilitat de no poder tornar tenir notícies de la persona acomiadada...

    No tot és tant negre...

    Fins aviat, espero :)

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu