dimarts, 15 d’abril del 2008

amor particular


Com t'ho podria dir
perquè em fos senzill, i et fos veritat,
que sovint em sé tan a prop teu, si canto,
que sovint et sé tan a prop meu, si escoltes,
i penso que no he gosat mai ni dir-t'ho,
que em caldria agrair-te tant temps que fa que t'estimo.

Que junts hem caminat,
en la joia junts, en la pena junts,
i has omplert tan sovint la buidor dels meus mots
i en la nostra partida sempre m'has donat un bon joc.
Per tot això i coses que t'amago
em caldria agrair-te tant temps que fa que t'estimo.

T'estimo, sí,
potser amb timidesa, potser sense saber-ne.
T'estimo, i et sóc gelós
i el poc que valc m'ho nego, si em negues la tendresa;
t'estimo, i em sé feliç
quan veig la teva força, que empeny i que es revolta, que jo...

Que passaran els anys,
i vindrà l'adéu, com així ha de ser,
i em pregunto si trobaré el gest correcte,
i sabré acostumar-me a la teva absència,
però tot això serà una altra història,
ara vull agrair-te tant temps que fa que t'estimo.


estrenada al concert del camp del barça allà pels.......

14 comentaris:

  1. Bé, t'anava a preguntar com estaves, menta fresca, i veig que si ets capaç d'agrair l'amor a algú, és senyal que els ànims són bons. M'alegro.És un bon inici.
    Jaume

    ResponElimina
  2. que fàcil sembla allò que sempre has volgut i mai has tingut, oi Jaume? Gràcies pel comentari.

    ResponElimina
  3. No pots deixar d’escoltar aquesta cançó sense retrobar fins l’última emoció que creies ja perduda pels calaixos del temps...

    ResponElimina
  4. M'agrada Lluis Llach. Intento aprendre català. És una llengua bonica. Consideracions des d'Hèlsinki! YouTube - lluis llach verges 2007 - Amor Particular

    ResponElimina
  5. I per què no ens la penjes, aquesta bonica cançó ; )))?
    Gràcies per haver-me acollit a ta llista, jo vaig reciprocar amb molt de gust i n'estic molt feliç!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. de res, nosaltres també t'estimem! ;p

    ResponElimina
  7. Gràcies per les teues paraules de suport. Et demane disculpes per la meua indecisió.

    ResponElimina
  8. Gràcies per les teues paraules de suport. Ara m'has de disculpar a mi per la meua indecisió...

    ResponElimina
  9. bona cançó i bon concert... jo hi era.

    ResponElimina
  10. jajaja jordi, hi deuries anar amb els pares, eres molt jovenet tú!

    ResponElimina
  11. aquesta es una cançó d'en lluís dedicada al "seu amor particular", el seu públic; cada un que se la façi seva com més li plagui.

    ResponElimina
  12. Una cançó preciosa que m'ha fet emocionar. Gràcies per fer-me-la conèixer.
    Salut.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu