dilluns, 14 d’abril del 2008

pour la vie...la mer...

imagineu vos la situació, va que no us costarà gens,

jo ballant al so de la cançó tot donant voltes pel meu espaiós menjador, amb tots el quilos de la mer...,

començo,

i es que avui m'he recordat del jordi i els seus quilos i quilos de sal...la mer.

avui he hagut de suportar quilos d'estupidesa, quilos d'ironia, quilos de vanitat i també m'he tingut d'engolar unes quantes futilitats més, si sabessin el que en penso de tot això, de tots ells...la mer.

Per sort ja fa temps vaig pendre la decisió de no continuar pel mateix camí, ai làs, pas no hauria resistit tanta tonteria...la mer.

prou de bona cara, fora roba cara, fora fashion look, aneu a... la mer.

"apama el temps, les hores; mira con un tardà vol de grives escurça més la tarda
i t'encomana el fred que deu fer el defora.....ja res no tornarà a ser tal com
tu ho recordes, ni el gust de les paraules tindrà aquell punt en què l'agradolç del misteri t'incitava a combatre'n els límits més estrictes."

el meu estimat M.M.P. em dedicà aquest poema un hivern de ja fa temps.....

1 comentari:

  1. Hola menta fresca! Preciosa és la cançó de Charles Trenet (sabieu que era mig llenguadocià i mig català?) i tot el vostre blog preciós!

    Gràcies per visitar-me, torneu molt aviat! Fins aviat!

    Mercés per me visitar, tornatz lèu-lèu! A lèu! :))

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu