dissabte, 24 de març del 2012

així em va...

esperant que no trigui gaire a pasar...

3 comentaris:

  1. Ja no tinc ni seguidors per deixar comentaris.
    I es que a la gent que la vida, per diverses causes, no ens tracta massa be, ens deixeu de costat.
    Penseu-hi cInc minuts.
    Gràcies.
    La situacio ha empitjorat.
    El maltractador torna a fer acte de presencia.
    L'entitat financera que em podia ajudar, em gira l'esquena.
    La Comunitat de veïns que NO tenen ni idea que vol dir ser una Comunitat, se'n enfoten de mi obertament a la cara, els advocats.....
    I jo callo.

    ResponElimina
  2. Aquí segueixo, enfilant aquesta escala tant costeruda de la meva vida

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu