dimarts, 15 de març del 2011

avui he trobat aixo...ironies de la vida.



Prades A.O.
Ingredients:

4 tasses d'AMOR
2 tasses de LLEIALTAT
3 tasses d'OBLIT D'UN MATEIX
2 tasses d'AMISTAT
5 cullerades d'ESPERANÇA
2 cullerades de TENDRESA
4 parts de FE
1 Tona de RIALLES
S'agafa l'AMOR i la LLEIALTAT i es barregen bé amb la FE.
Després s'hi afegeix la TENDRESA, la BONDAT i la COMPRENSIÓ.
S'amaneix amb l'AMISTAT i l'ESPERANÇA i s'hi tira força ALEGRIA.
Jo hi afegiria el respecte, en grans quantitats i també la sinceritat.
Finalment es cou amb un raig de sol.


Com es que jo sempre hi trovo núvols i plou?

8 comentaris:

  1. Efectivament, la recepta no quedarà prou bona, que hi falten ingredients. Jo hi posaria polsims de complicitat, veuràs quin sabor que li donen!

    ResponElimina
  2. amb tots aquests ingredients pot sortir un pastís molt bo del qual hauria de menjar tothom

    ResponElimina
  3. Una recepta receptiva magnifíca, jo només hi afegiria unes gotes d'aigua de bona lluna, capacitat de renéixer (de nosaltres mateixos) i taula per COMPARTIR...

    Des del far amb pluja.
    onatge

    ResponElimina
  4. Magnífic, no oblidis però de posar-hi
    un foc ben suau. Sobre tot suau, que no es cremi.

    ResponElimina
  5. I empatia, estimada, empatia! Un petonàs!

    ResponElimina
  6. només passava a saludar... hola!

    ResponElimina
  7. Desprès del que hi han afegit els anteriors, no hem queda gaire més per posar-hi, però si una actitud positiva en general per tot el que s'ha de fer i desfer i si es possible una mica de música. Una abraçada.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu