dissabte, 14 de novembre del 2009

a estones mortes...

i es que darrerament en tinc tantes...
ja fa massa dies que no em trovo be,
que no tinc esma per res i clar,
descuido als meus "coneguts" i,
aquests s'obliden de mi,
normal.
I com no tinc cap bona noticia per donar,
dons millor callo i us vaig llegint,
ja se que a ningu li agraden aquestes murgues,
menys en els temps que vivim pero,
vull que sapigeu que vosaltres en sou un dels motius
per llevarme cada dia.
Trist?
Ni gota.
D'altra gent no te ni aixo,
aixì que em considero afortunada.
Ah, per cert
no posare mes accents i aixi estalvio feina,
en consultar diccionaris i tambe he observat que,
si algu vol llegir les meves paraules fent servir el traductor,
dons millor no posarlos...
Res, coses meves.
Fins aviat, o no.
Us deixo aquest enllaç per no oblidar.

12 comentaris:

  1. No ens en oblidem de tu, només ens fa mandra escriure.

    ResponElimina
  2. Mai, sens mai, mil vegades he pensat en trucar-te, mal fet de no fer-ho, pro es el que tu dius, com que jo no tinc res bò per explicar, no volia amoinar-te a mes amb els meus problemas.
    Pro que sapigas que a casa sempre et tenim present,petons de tots i abraçadas tovetas, records de la Gemma, que ronda aqui darrera meu, jajajajaja.

    mes petonicos
    cuida't, val

    ResponElimina
  3. Tu creus que ens em oblidat de tu anda ja.. Petons guapa.

    ResponElimina
  4. Per aquí seguim, esperant les teves notícies. Cuida't, i segueix per aquí si això t'ajuda a estar una mica millor.

    ResponElimina
  5. Posis accents o no, a mi m'interessa saber què dius. És veritat que no ets l'alegria de la huerta (sempre m'han dit que s'ha de ser optimista; encara que també em costa, noia). Però ets de les poques persones que es despullen. I això s'agraeix. Et fa propera. Fa que t'estimem.

    ResponElimina
  6. Estimada, com vols que t'oblidem , si
    tu ets el meu somni, el que ens passa
    és que estem massa atrafegats amb les
    nostres feines, que son el no fer res
    i donar-nos en compte, que cada jorn som més vells i cada hora s'ens perd
    una altre esperança.
    Avui el matí, he anat a apuntar-me a un "centre de dia" , la casa hem cau a sobre i ja no puc mes...

    ResponElimina
  7. Tu fes al teu ritme i nosaltres ens adaptarem.
    Per cert, el blogger té un corrector ortogràfic que funciona força bé a l'hora de publicar una entrada i no et caldria consultar els diccionaris.

    ResponElimina
  8. jo no m'he oblidat ni m'oblido de tu, però respecto que et prenguis el teu temps. Per què no posaràs més accents? aix, menta que t'haurem de picar el crostonet!!

    Nena, cuida't i tranquila, ah, i segueix endavant, que aquí estem!!

    ResponElimina
  9. Sovint hem de mirar a molts llocs a l'hora i es fa difícil de no despistar-se, tot i així sant RSS beneït te cura que et podem llegir així escriguis.

    ResponElimina
  10. Si de tant en tant ens dius alguna coseta ens agrada, tot i que et desitgem que passis una millor temporadeta!

    ResponElimina
  11. Intento comentar però el text és molt difícil. Per això, una abraçada suau des d'Hèlsinki!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu