diumenge, 19 d’abril del 2009

tant de bo...

Se li acosta i en veu baixa li diu que es prepari, s'ho juga tot a una carta, no val a badar.
Qui li diu això es el marit d'una antiga coneguda.
Es negra nit i la humitat cau sobre les llambordes. La llum de quatre fanals en dona testimoni... I els carrers li són coneguts.
De sobte s'adreça als companys que també reconeix i els hi dona les ordres, "sense pietat i sense fer soroll, com més aviat ho tinguem enllestit, millor".
Hi han corredisses per tot arreu però tot es fa en silenci i d'amagat, quan se n'adonin del que ha passat ja estarà tot fet i podran fugir sense problema.
Se li acosta i de nou li diu, "tot això ho faig per tu princesa, no se si em faràs costat, desitjo que si".
La protagonista de tot aquest esdeveniment s'ho mira amb desconfiança i orgull a l'hora. Ells vestits de cap a peus tots de negre, ella de mil i un colors, vestida de princesa com les dels llibres de contes de la mainada. Camina entre mig d'ells, ho veu tot, ho sent tot i pensa que poder val la pena i que si, que li fera costat.
Es torna a fixar en el seu vestit i com la seva presencia dona una llum especial a tot el que esta succeint.
L'affaire va endavant, en un tres i no res està tot fet, tot decidit, ell se li acosta...
Obro els ulls a poc a poc amb una agradable sensació de benestar. Ha estat un somni i la princesa era jo.

7 comentaris:

  1. Enhorabona per aquest`post i per haver viscut un somni de princesda.

    ResponElimina
  2. Caram, quines coses de somniar! Ja veig que els teus somnis són molt més intensos que els meus. Torna a tancara els ulls una estona, a veure si continua...

    ResponElimina
  3. Mª mercè
    jo nena, o be jo no he entes el somni, o per poc m'agafa un esglai....
    Sembla una de lladres i serenos.
    Jo no tinc aquest somnis ni de lluny.
    molt de petonets.

    ResponElimina
  4. Jo somio coses tant estranyes darrerament que no sabria com posar-me a explicar-los...el teu és millor!

    ResponElimina
  5. I què havieu de fer la teva banda i tu? T'he imaginat en plan Yvonne de Carlo en una peli en tecnicolor.

    ResponElimina
  6. Nena, no podía comentar, no se me cargaba tu blog, sólo la cabecera!!

    Disfruta los sueños, amore.

    Besos y feliz día

    ResponElimina
  7. Desitjo que hagi estat un dia ple de llibres i com no, de flors i poemes...
    jo, com a mínim, he estat rodejada de moltes roses, be, pot ser perquè en veníem a l'escola?

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu