divendres, 19 de desembre del 2008

si, no ho negaré

 
M'agraden les tradicions, no ho negaré. Sobre tot les que es poden fer en companyia que no en multitud. Com cada any des de fa una pila, vaig a buscar els ingredients de l'escudella de nadal a un poble. El sols fet de l'excursió ja paga la pena. I voltar pel seu barri antic, els seus carrerons estrets, notar el fred, prendre un cafè amb llet amb got mentre m'escalfo les mans al bar de la plaça. Aquesta són la mena de coses que m'agraden. No és complicat, oi? 
M'hauria agradat que fossis al meu costat, per dur-me la compra està clar, que pensaves? No, seriosament, m'hauria agradat poder compartir aquesta bonica estona xerrant i badant, tot sabent que també  gaudiries de l'àpat i la meva companyia que, els pocs que s'han atrevit a coneixem diuen que no està gens malament.
Que poder vols compartir la meva taula, el dia de nadal?

21 comentaris:

  1. bonic dia per compartir la taula, recordo el meu dinar de nadal del any passat va ser tot sol.

    ResponElimina
  2. No puc Menta Fresca, a ca nostre serem més de vint. Nets, fills, cunyada, nebodes, senyora, senyor,
    i tots els que vulgueu compartir la
    nostre companyia ! !

    ResponElimina
  3. Desitjo que podria compartir la teva taula.
    El meu català no és prou bo encara.
    Però potser la setmana santa:-) Sérem sols, el meu marit i jo:-( Molt trista.
    Bon Nadal, Menta!

    ResponElimina
  4. Mª Mercè
    M'encantaria ser amb tu el dia de Nadal, la teva companya ha sigut una de les millors coses que m'han passat aquet any.
    M'agrada com ets, m'agrada la manera com dius las cosas, mirant a la cara, ea ja ho he dit i em la l'expresio de :" que t'ha semblat.....".
    I m'agrada recordar-te sentada al reconet del sofa amb la manta i el gat, jajajaja, una estona per mi molt agradable, com si ens coneguesim de sempre.
    Per Nadal tambe tens plat a taula si vols....si no ja saps...inocents, inocents, ja falta poc.

    molts de petons,i que tinguis el millor Nadal.
    T'estimem.

    ResponElimina
  5. Ja pots comptar que d'anonima res, jajajajajaja, no se que m'ha pasat, deu ser la son.

    mes petonets.

    ResponElimina
  6. Prou que m'agradaria, amb un dina r tant amorosament cuinat, amb els ingredients anats a buscar al millor indret. I tant que sí!

    Bon Nadal i una abraçada.

    ResponElimina
  7. M'agraden les petites coses, com ara anar a comprar els ingredients del dinar a un poble. Que et surti molt bona aquesta escudella i que la comparteixis amb algú que s'ho mereixi. Un petonet i Bon Nadal.

    ResponElimina
  8. Yo este año ando lejos de la familia, pero bueno...
    Hare algo muy especial, ir a servir de cenar a un comedor social y pasar el resto con mis hijos, seguro que sera una navidad muy especial.

    Feliz Navidad.

    Bon Nadal.

    ResponElimina
  9. a mi no m'agrada el Nadal, es un sentiment amb el que no puc lluitar, els Nadals en porta llagrimes, nostalgies i poques o cap alegría...
    no m'agrada la gent que es propossa ser "bona" només per aquestes dates!
    Però amb tot i aoxò no puc evitar fer les meves tarjes de nadal per felicitar a tothom, soc contradictoris ho se, pero diuen que forme part del meu encant ^^

    Si bonica, en un no res ens veurem ;)
    Ah! I m'encantaría compartir taula amb tu, sigui Nadal o qualsevol día del any!

    Petons, molts petons!!!

    ResponElimina
  10. Encara no sé que faré per nadal i tampoc m'hi amoïno.
    De tota manera gràcies.
    Qualsevol dia ens podem veure, sempre em sembla interessant coneixer la gent en la que mantinc correspondència.

    ResponElimina
  11. Encara que sigui el primer cop... Et desitjo Felicitats amb Pau, Amor i llibertat... i que la crisis mori aviat. Una abraçada. Ja t'enllaçaré quan pugui. Anton.

    ResponElimina
  12. Mª Mercè.
    nomes desitjar-te felicitat, pero sempre tots els dias del any i mes..

    petons, guapa.

    ResponElimina
  13. Gràcies per l'oferiment, doncs la recepta teva sembla força interessant, però ja serem una bona colla! Un altre cop serà.
    Bones Festes plenes de pau i alegria ... i la resta de l'any també !

    ResponElimina
  14. nOIA:

    BON NADAL I FELIÇ ANY NOU, això es important, salut, treball, i famil.lia.

    Petonets

    ResponElimina
  15. Ui, com m'agradaria! M'arriba la flaire ara mateix (potser és que he d'anar a sopar i...) però la mare també vol que hi vagi i jo, a la taula i al llit, al primer crit!

    ResponElimina
  16. què bonic això de tornar al poble a buscar les coses pel dia de Nadal!
    M'agrada i ho comparteixo amb tu.

    ResponElimina
  17. Hola altra vegada menta, en relació als àpats de menjar t'he deixat un comentari en l'anterior post.
    Ara ve la tan celebrada festa de Nadal.
    Personalment, soc un per anti-social encara no sé on la passaré, ni la resta...a casa d'algun amic, d'algun familiar readmitit, de viatge, a la neu...sola.. no ho se xo tampoc m'importa, no serà la primera ni la ultima vegada.

    Es per parlar del comentari que em vas penjar, gracies, al bloc, m'alegra molt trobar-nhi, de veritat, ja siguin bons o no, m'es igual, la questió és que la gent em parli amb franquesa (cosa en franca decadència...) i si va anar bé, enfrontarte a una cosa que saps que no en podras gaudir més, que ho has volgut fer fa temps i no eres prou valenta fins ara que has decidit, potser xq si que ja ets més valenta pots donar la cara i l'endemà continuarà la teva vida, sense cap sensació anormal fins el moment. No sé si he explicat bé el que et volia dir. Ja anirem parlant!
    Espero que passis molt bones festes, i no només les festes sino tota la resta de l'any, q nose xq ens entestem en recordar-ho només x aquestes dates!!!!!
    una abraçada

    annna

    ResponElimina
  18. Robé una estrella para ti. Besos

    ________________.OOO.____________.O. * .* ..
    ________________.OOOO.______-.OOO. * .* . *
    ________________.OOOOO._-.OOOO. * .* ..
    _______________.OOOOOOOOOOO. * . * . * .
    __________-.OOOOOOOOOOOOO. * .* ..
    _____.OOOOOOOOOOOOOOOOOOO* . * . * . *
    __________-.OOOOOOOOOOOOO. * . * . * ..
    _______________.OOOOOOOOOOO. * . * . * ..
    ________________.OOOOO._-.OOOO. * . *. * .
    ________________.OOOO.______-.OOO. * .* ..
    ________________.OOO.____________.O. * . *. * .
    ________________.OO.__________
    ________________.O.__________
    _______________+88
    _______________+880 _________
    _______________++88
    ________________+880
    ________________+888
    ________________++880
    ________________++888_____+++88
    ________________++8888__+++8880++88
    ________________+++8888+++8880++8888
    _________________++888++8888+++888888++8888
    _________________++88++8888++8888888++888888
    _________________++++++888888888888888888_+88
    __________________++++++88888888888888888_++8
    __________________++++++++000888888888888+88
    ___________________+++++++000088888888888_88
    ____________________+++++++00088888888888
    _____________________+++++++088888888888
    _____________________+++++++088888888888
    ______________________+++++++8888888888
    ______________________+++++++0088888888


    Feliz Navidad y prospero Año 2009!!

    ResponElimina
  19. Bon Nadal, Maria Mercè.

    El Nadal sempre ens planteja sentiments contrastats.

    Jo valoro que és de les poques ocasions que ens apleguem tota la família. Som 8 germans, amb mainada, i costa arreplegar-los a tots.

    De moment, per Nadal i per Reis ens seguim reunint tots. Fins quan? Qui ho sap. De moment fruïm d'aquests moments.

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu