divendres, 26 de desembre del 2008

i un altre any nou...

Ara toca allò de l'any nou i les bones intencions.
Però i el que deixo enrere?
Costerut i massa difícil.
El nou?
Dons de moment, aquí dalt de la cadira,
esperant asseguda.
Sort que està ben agafada!
Primer haure de donar-me la volta.
Haig de vigilar de no caure.
No tinc gaire equilibri jo.
Miraré de posar els peus
per entre les pedres i,
ben agafada...
A veure com me'n surto.
I pel que veig lloc on agafar-se,
tampoc ni ha!
I a sobre el camí, fa pujada!
O fa baixada?
No que la porta és a dalt!
Hi haurà algú?

13 comentaris:

  1. Jo diria que és molt arriscat. Millor no complicar-se la vida i asseure's a terra.
    És Besalú?

    ResponElimina
  2. Sempre hi ha d'haver algú que t'esperi, bonica.
    T'acompanyo en els buits que la vida ens va donant, et faig arribar una forta abraçada, un petonàs, i la meva espatlla per si vols que plorem plegades.

    ResponElimina
  3. Sempre ,sempre hi ha algu, mira bé i no piquis fluix. Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Mai i sempre,
    sempre i mai.
    És l'espai,
    que mai passa,
    sempre hi trobaràs
    la pujada
    i després
    i finalment
    la baixada...sempre.

    ResponElimina
  5. Després d'un any dur i difícil de seguir, per què no n'ha de venir un de millor? És depenent de com t'ho agafis. Aferra't al que tinguis, i fes d'això el teu decàleg per aconseguir les coses que et falten. Amb paciència i bon humor, segur que crearàs un 2009 molt millor.

    ResponElimina
  6. No tinc cap dubte de què te'n sortiràs bé. I l'any vinent, com tots els altres, et donarà allò que tu hi portis. Energia positiva, que no és el mateix que optimisme, és una bona opció.

    Gràcies pels comentaris que has fet al meu blog.

    ResponElimina
  7. Com diu Serrat, "que el camí fa pujada si vas a peu"! Però segur que aprendràs a patinar millor! ( o anar en bici, o globus, o tren o ...)

    ResponElimina
  8. Mª Mercè
    segur que hi ha algu...no tinguis por no et deixarem pas caure.
    petons, sempre, per tu.

    ResponElimina
  9. Ma mare sempre deia "Al capdamunt d'una pujada ve una baixada" passa que no sabem quan falta pel capdamunt, però potser ja hi som! Bon 2009! a verue si comença una mica de camí més planer.

    ResponElimina
  10. Aquest post me l'havia perdut. La fotografia i el text: inquietants.

    ResponElimina
  11. Grans paraules, Menta!
    Segur q el 2009 arriba amb energies més positives, xq? xq els hi posarem nosaltres. Les traurem d'on sigui...xo ho hem de fer i SEMPRE hi ha algú, t'ho dic jo que he estat injusta moltes vegades amb aquests "algu"...sempre n'hiha algun!

    peto

    ResponElimina
  12. “El futur pertany a aquells que creuen en la bellesa dels seus somnis”
    Eleanor Roosvelt

    No deixis mai de somniar ! i que els teus somnis es facin realitat en aquest nou 2009.

    Amb tot el meu carinyo !!!! ; )

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu