dimarts, 11 de novembre del 2008

stop

46.000 euros per una mare i una filla,
26.700 euros més per arreglar el desperfecte del caixer.

Reflexionem:

Tenia una mare i una filla, brutal.
Arreglar dos caixers automàtics valen més que la vida d'una persona.

Pareu, que jo baixo!

PROU A LA VIOLENCIA, SIGUI QUINA SIGUI, VINGUI D'ON VINGUI!
--------------------------------

46.000 euros para una madre y una hija,
26.000 euros más para arreglar los desperfectos del cajero automàtico.

Pensemos:

Tenia una madre y una hija, bestial.
Arreglar dos cajeros automáticos tiene más valor que la vida de una persona.

¡Que paren el mundo que me bajo!

¡CONTRA LA VIOLENCIA, SEA LA QUE SEA, VENGA DE DONDE VENGA!

13 comentaris:

  1. La justícia no es justa,
    mal que pesi.
    Et compren, i comparteixo
    que el mon esta perdut.

    ResponElimina
  2. Caos total en el nostre món... Déu meu...
    Un petonet dolcet, menta*

    ResponElimina
  3. Es una vergonya no entenc com podem posar xifres a una vida..

    ResponElimina
  4. Fantástico relato redacta usted preciosamente bien felicidades, tiene usted un lector fiel, fantásticas ilustraciones, muchas gracias por los post que nos a dejado.
    Reciba un afectuoso saludo.
    Natur Line

    ResponElimina
  5. Estem d'acord: la vida humana no té preu, (a diferència de les coses, llegeixi's caixer)Què hauriem de fer en aquest cas? no condemnar al assassins a cap indemnització econòmica per la mort que han causat? i qui té dret a rebre aquesta indemnització? potser la filla? que no tenia cura de la seva mare? (ja sé que un alcoholic és molt difícil que es deixi ajudar, però això no treu que la filla hagués intentat incapacitar-la i obligar-li a rebre l'ajuda que requeria. ERA LA SEVA OBLIGACIÓ COM A FILLA. Ara ens trobem que aquesta filla ha sortit beneficiada per la mort de la seva mare. Segur que aquesta opinió no es "politicament correcta" però és el que penso. Jo no deixo dormir ni a la meva mare ni a la meva filla en un caixer borratxa a males jo em quedo al seu costat. Núria

    ResponElimina
  6. I tant, s'ha de dir prou a la violència, ja!

    ResponElimina
  7. les persones anem coixes!
    i la justícia a sobre et fa la traveta!

    ResponElimina
  8. La justícia de vegades és de tot menys justa.
    Un petó Menta fresqueta. Després d'uns dies força malalta m'estic posant al dia...

    ResponElimina
  9. I t'estranya en aquesta societat materialista? Seràs innocent...

    (T'ho dic de conya, eh? També penso que és incomprensible.)

    ResponElimina
  10. Haurien de canviar tantes coses perquè hi hagués justícia. Que es deixin de crisis dels collons (també és important) i es dediquin a arreglar els problemes de les integritats de les persones. Ens classifiquen, i som números, el què portem a dins no els importa. Que canviin les lleis i els jutges.
    No saps les ganes que m'han entrat de cremar caixers automàtics!!!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu