diumenge, 3 d’agost del 2008

Premi "Blog Acido"

ja fa uns dies la Maria Jesús, em va deixar aquest regal pel meu blog i certament, no sabia a qui el podria pasar...
avui ho he tingut clar,
per tú Carles

nota:
El creador del Premio “Blog Ácido” establece que “Este premio tiene la característica de ser entregado a aquellos blogs cuyo estilo se fundamenta en que sus post son en su mayoría la opinión y el criterio particular de sus administradores, y por supuesto, que se destaque la asertividad, coherencia, fluidez, creatividad y acidez en sus opiniones. Una de las reglas del premio es entregar dicho reconocimiento a otros blog que cumplan las características mencionadas.

6 comentaris:

  1. encara que jo crec que ets molt dolça felicitats per el premi.

    ResponElimina
  2. Gràcies Mentafresca, també tinc l'alfàbrega que va comprar la Dolors
    preciosa...la Maria lluisa, la trobo
    un xic trista...però be de salud.
    Quan vingui en Jordi li diré que
    pengi aquests honorífics on calgui.
    Sóc àcid...?.Procuro no ser-ho.
    Petons i abraçades mil.
    Carles.

    ResponElimina
  3. Crec que ets la dona de la blogosfera més premiada aquest estiu. Apaaa que no tens els jurats comprats :-) Felicitats de nou maca. Te'ls mereixes.

    ResponElimina
  4. Felicidades a ti y a tu premiado, niña.

    Besoss

    ResponElimina
  5. Hola, bonica. Et mereixes tots els premis del món perquè el teu blog és ple de sentiments i d'emocions sinceres. La sinceritat és un valor que avui dia és escàs. Et deixo un petó i una forta abraçada

    ResponElimina
  6. Felicitats! Sí tu que els mereixes tots!!! Cuida't!!!!

    ResponElimina

sigueu respectuosos,gràcies.

Prova de seguretat

 Estic tenint problemes per a recuperar els meus escrits. Vaig intentant-ho Disculpeu